Sberbank v kampani poprvé podporuje spoření

úterý, 17. února 2015, 08:21 Aktuality, Reklama MediaGuru

Sberbank spustila svou první letošní marketingovou kampaň, která se poprvé v historii společnosti zaměřuje na spoření, konkrétně na spořicí účet FÉR spoření a jeho dvě hlavní výhody. Komunikuje nejvýhodnější zhodnocení na trhu a garanci sazby 1,63 % do roku 2016.

Cílem kampaně, která potrvá do začátku dubna, je jednak podpořit růst počtu aktivních klientů banky, jednak zviditelnit značku na trhu. Jejím hlavními komunikačními kanály jsou televize a online. Televizní spot je vysílán na stanicích skupiny Nova, Prima a Atmedia. Bannerová kampaň běží na vybraných zpravodajských a finančních serverech. Doplňuje je komunikace na pobočkách.

Kampaň vznikla ve spolupráci s reklamní agenturou Made by Vaculík.

-kch-