Soutěž o vstup na The Best of Global Digital Marketing
Již 11. února se stane Praha jednou ze zastávek evropského přednáškového turné The Best of Global Digital Marketing. Během celodenní přednášky v kině Atlas budou prezentovány případové studie z oblasti digitálního marketingu světových značek jako McDonald’s, Gillette, Volkswagen či Motorola. Výsledky byly doplněny o detailní analýzu, proč byly kampaně úspěšné. Z přednášejících vystoupí marketingoví odborníci Mike Berry, Vinod Savio, Hando Sinisalu či Steve Kemish.
Nyní je možnost získat vstupenku na celou akci zdarma. Stačí se jen podívat na následující video a zodpovědět otázku, v čem spočíval úspěch kampaně „My Home is Oven“ od firmy BGH. Odpovědi posílejte do 6. února na adresu pořadatelů: Veronika.Panakova@topvision.cz.
Vítěz se dozví o výhře e-mailem.
-kch-