Tamaris komunikuje v TV nový koncept podnikání

úterý, 24. února 2015, 15:00 Aktuality, Reklama MediaGuru

Značka dámských bot Tamaris v Česku startuje v březnu reklamní kampaň, která bude k vidění v televizi, mimo jiné v hlavním vysílacím čase a v pořadech pro ženy, a outdooru. 

„Značka Tamaris se bude až do konce dubna objevovat v televizních spotech na 11 programech, například na Nově, Nova cinema, Primě, Prima Love, TV Barrandov nebo Óčku. Kromě toho bude k vidění na 965 citylightech ve 14 českých městech,“ uvedla výhradní distributorka značky Tamaris v České republice Iva Macháčková.

Hlavním cílem kampaně je zvýšit v tuzemsku povědomí o značce a zejména o novém konceptu podnikání v maloobchodě s obuví, takzvaném systémovém partnerství.

Koncept systémového partnerství, v podobě Tamaris storu či Tamaris shop in shopu, stojí podobně jako franšíza na obchodním modelu, v rámci kterého získá maloobchodník nejen zboží, ale i celý systém prodeje. Jde nejen o vybavení prodejny, marketingovou, reklamní a odbornou podporu po celou dobu trvání smlouvy, ale i o instruktáž zaměstnanců a propagační materiály použitelné pro zviditelnění jejich obchodu na sociálních sítích.

„Vzhledem k tomu, že dochází k finanční a marketingové analýze spolupráce, ke kontrole bonity partnera, nákladů a analýze ziskovosti projektu, je riziko neúspěchu této formy podnikání minimální,“ uzavřela Iva Macháčková.

-kch-