Za product placement oceněny Jameson, KB a Vinařský fond
Zlatou pecku za PP si odnáší Jameson a Komerční banka, zvláštní cenu Vinařský fond.
Soutěž kreativity v reklamě Prima Zlatá pecka vyhlásila ve středu 25. února své vítěze. Porota v čele s fotografem Robertem Vano ocenila práce v kategoriích televizní spot, rozhlasový spot, plakát, tisková inzerce, internetové reklamní formáty či product placement. Poprvé byl na základě veřejného hlasování vyhlášen i nejoblíbenější herec v reklamě, kterým se stal Jiří Vyorálek – tvář loňské vinařské kampaně mobilního operátora Vodafone.
V kategorii Product placement byla oceněna kampaň Komerční banky v doku-reality show Hlava rodiny České televize, připravená ve spolupráci s divizí Fuse a agentury PHD ze skupiny Omnicom Media Group (OMG).
PHD s Fuse získaly ocenění také za kampaň Jameson v Show Jana Krause na Primě pro společnost Jan Becher – Karlovarská Becherovka.
Product placement byl rovněž ohodnocen také cenou odborné poroty Product Placement Award, která putovala do agentury Comtech za kampaň Patroni vína pro Vinařský fond, která byla k vidění v seriálu Vinaři televize Prima.
Po dvou Zlatých peckách si dále odnesly agentury Saatchi & Saatchi a Havas Worldwide Prague. Saatchi & Saatchi bodovala se svým televizním spotem V naší třídě je nejlíp – Voda pro T-Mobile a rozhlasovým spotem Originální díly Toyota Emil Frey, kterému byla udělena i zvláštní mediální cena Marketing Media Services Award.
Agentura Havas Worldwide Prague zaujala porotu v kategorii Plakát kampaní Neuvěřitelná setkání pro Muzeum Grévin.
Dále získala ocenění za televizní spot Inspirace je všude České filharmonie.
V kategorii Televizních spotů dále bodovala agentura VCCP se spotem Buď jsi král, nebo ne pro pivní značku Krušovice.
Zlatou pecku si odnesla také agentura Guideline s videem propagující Mobilcup neziskové organizace Asekol.
Na Slovensko putuje Zlatá pecka do agentury Made by Vaculik za spot Radi striedame postavy pro loňský Istropolitana Projekt Vysoké školy múzických umení.
Vítězné televizní spoty budou mít možnost prezentace ve 40 zemích světa na Noci reklamožroutů.
Cenu internetové a multimediální poroty získala slovenská agentura Made by Vaculik a její kampaň Prvý online diktát pro Tesco.
Přehled ocenění Prima Zlatá pecka
Kategorie | Agentura | Kampaň | Zadavatel |
TV spot | VCCP | Buď si král, nebo ne | Heineken/Krušovice |
TV spot | Havas Worldwide Prague | Inspirace je všude | Česká filharmonie |
TV spot | Lion Communications – divize Saatchi & Saatchi Prague | V naší třídě je nejlíp – Voda | T-Mobile CR |
TV spot | Made by Vaculik (SK) | Radi striedame postavy | Vysoká Škola muzických umení v Bratislave – Istropolitana Projekt 2014 |
TV spot | Guideline | Mobilcup | Asekol |
Product placement | Omnicom Media Group | Jameson v Show Jana Krause | Jan Becher – Karlovarská Becherovka |
Product placement | Česká televize | Hlava rodiny | Komerční banka |
Rozhlasový spot | Scholz & Friends | Helppes v hlavní roli | Helppes – Centrum výcviku psů pro postižené |
Rozhlasový spot | Lion Communications – divize Saatchi & Saatchi Prague | Originální díly Toyota Emil Frey | Toyota Motor Czech |
Tisková inzerce | DDB | Slunečnice | Profimedia |
Plakát | Havas Worldwide Prague | Neuveřitelná setkání | Muzeum Grévin |
Plakát | Loosers | Loosers Farm | Loosers |
Internetové reklamní formáty | Respect APP (SK) | Ak by som bol/bola lesba/gej? Zmení sa niečo? | Brani Grohling |
Internetové reklamní formáty – Firemní prezentace | Insidea | Webová prezentace Ottova tiskárna | Ottova tiskárna |
Multimediální a internetová prezentace | Passion Communications | Pražský Hrad na prodej | Czech Point 101 |
Jiné CD – Special innovative technique | Lion Communications – divize Leo Burnett | Zmizelé portréty | Post Bellum |
Jiné CD – Firemní prezentace | Wunderman | Sweet Dreams | Wunderman |
Jiné CD – multimediální prezentace | Dark Side | Unesli jsme kávovar | Nestlé Česko |
Jiné CD (uvedeno v názvu) | Wiktor Leo Burnett (SK) | Transparency International Slovensko - Nie každý úplatok je iba bonboniéra (anti-korupčný promo materiál) | Transparency International Slovensko |
Jiné (uvedeno v názvu) | Advertising Way | „Being Safe at Home. Since 1925.“ Videoprezentace pro světový veletrh Fensterbau/Frontale, Norimberk 2014 | Rostex Vyškov |
Zvláštní ocenění Prima Zlatá pecka
Zvláštní ocenění | Vítěz | Kampaň | Zadavatel |
Product Placement Award | Comtech Group | Patroni vína | Vinařský fond |
Cena internetové a multimediální poroty | Made by Vaculik | Prvý online diktát | Tesco Stores SR |
Marketing Media Services Award | Lion Communications – divize Saatchi & Saatchi Prague | Originální díly Toyota Emil Frey | Toyota Motor Czech |
Nejoblíbenější herec/herečka v reklamě | Jiří Vyorálek | Turbo Internet na Moravě | Vodafone |
-kch-
Pozn.: Server MediaGuru.cz provozuje mediální agentura PHD, která je součástí skupiny Omnicom Media Group (OMG).