Za product placement oceněny Jameson, KB a Vinařský fond

středa, 25. února 2015, 20:36 Reklama MediaGuru

Zlatou pecku za PP si odnáší Jameson a Komerční banka, zvláštní cenu Vinařský fond.

Soutěž kreativity v reklamě Prima Zlatá pecka vyhlásila ve středu 25. února své vítěze. Porota v čele s fotografem Robertem Vano ocenila práce v kategoriích televizní spot, rozhlasový spot, plakát, tisková inzerce, internetové reklamní formáty či product placement. Poprvé byl na základě veřejného hlasování vyhlášen i nejoblíbenější herec v reklamě, kterým se stal Jiří Vyorálek  tvář loňské vinařské kampaně mobilního operátora Vodafone.

V kategorii Product placement byla oceněna kampaň Komerční banky v doku-reality show Hlava rodiny České televize, připravená ve spolupráci s divizí Fuse a agentury PHD ze skupiny Omnicom Media Group (OMG).

PHD s Fuse získaly ocenění také za kampaň Jameson v Show Jana Krause na Primě pro společnost Jan Becher – Karlovarská Becherovka.

Product placement byl rovněž ohodnocen také cenou odborné poroty Product Placement Award, která putovala do agentury Comtech za kampaň Patroni vína pro Vinařský fond, která byla k vidění v seriálu Vinaři televize Prima. 

Po dvou Zlatých peckách si dále odnesly agentury Saatchi & Saatchi a Havas Worldwide Prague. Saatchi & Saatchi bodovala se svým televizním spotem V naší třídě je nejlíp – Voda pro T-Mobile a rozhlasovým spotem Originální díly Toyota Emil Frey, kterému byla udělena i zvláštní mediální cena Marketing Media Services Award. 

Agentura Havas Worldwide Prague zaujala porotu v kategorii Plakát kampaní Neuvěřitelná setkání pro Muzeum Grévin.

Grevin_SvejkLennon

Dále získala ocenění za televizní spot Inspirace je všude České filharmonie.

V kategorii Televizních spotů dále bodovala agentura VCCP se spotem Buď jsi král, nebo ne pro pivní značku Krušovice.

Zlatou pecku si odnesla také agentura Guideline s videem propagující Mobilcup neziskové organizace Asekol.

Na Slovensko putuje Zlatá pecka do agentury Made by Vaculik za spot Radi striedame postavy pro loňský Istropolitana Projekt Vysoké školy múzických umení.

Vítězné televizní spoty budou mít možnost prezentace ve 40 zemích světa na Noci reklamožroutů.

Cenu internetové a multimediální poroty získala slovenská agentura Made by Vaculik a její kampaň Prvý online diktát pro Tesco. 

Přehled ocenění Prima Zlatá pecka

Kategorie Agentura Kampaň Zadavatel
TV spot VCCP Buď si král, nebo ne Heineken/Krušovice
TV spot Havas Worldwide Prague Inspirace je všude Česká filharmonie
TV spot Lion Communications – divize Saatchi & Saatchi Prague V naší třídě je nejlíp – Voda T-Mobile CR
TV spot Made by Vaculik (SK) Radi striedame postavy Vysoká Škola muzických umení v Bratislave – Istropolitana Projekt 2014
TV spot Guideline Mobilcup Asekol
Product placement Omnicom Media Group Jameson v Show Jana Krause Jan Becher – Karlovarská Becherovka
Product placement Česká televize Hlava rodiny Komerční banka
Rozhlasový spot Scholz & Friends Helppes v hlavní roli Helppes – Centrum výcviku psů pro postižené
Rozhlasový spot Lion Communications – divize Saatchi & Saatchi Prague Originální díly Toyota Emil Frey Toyota Motor Czech
Tisková inzerce DDB Slunečnice Profimedia
Plakát Havas Worldwide Prague Neuveřitelná setkání Muzeum Grévin
Plakát Loosers Loosers Farm Loosers
Internetové reklamní formáty Respect APP (SK) Ak by som bol/bola lesba/gej? Zmení sa niečo? Brani Grohling
Internetové reklamní formáty – Firemní prezentace Insidea Webová prezentace Ottova tiskárna Ottova tiskárna
Multimediální a internetová prezentace Passion Communications Pražský Hrad na prodej Czech Point 101
Jiné CD – Special innovative technique Lion Communications – divize Leo Burnett Zmizelé portréty Post Bellum
Jiné CD – Firemní prezentace Wunderman Sweet Dreams Wunderman
Jiné CD – multimediální prezentace Dark Side Unesli jsme kávovar Nestlé Česko
Jiné CD (uvedeno v názvu) Wiktor Leo Burnett (SK) Transparency International Slovensko - Nie každý úplatok je iba bonboniéra (anti-korupčný promo materiál) Transparency International Slovensko
Jiné (uvedeno v názvu) Advertising Way „Being Safe at Home. Since 1925.“ Videoprezentace pro světový veletrh Fensterbau/Frontale, Norimberk 2014 Rostex Vyškov

Zvláštní ocenění Prima Zlatá pecka

Zvláštní ocenění Vítěz Kampaň Zadavatel
Product Placement Award Comtech Group Patroni vína Vinařský fond
Cena internetové a multimediální poroty Made by Vaculik Prvý online diktát Tesco Stores SR
Marketing Media Services Award Lion Communications – divize Saatchi & Saatchi Prague Originální díly Toyota Emil Frey Toyota Motor Czech
Nejoblíbenější herec/herečka v reklamě Jiří Vyorálek Turbo Internet na Moravě Vodafone

-kch-

Pozn.: Server MediaGuru.cz provozuje mediální agentura PHD, která je součástí skupiny Omnicom Media Group (OMG).