Český direkt & promo přijímá přihlášky

úterý, 10. března 2015, 10:14 Aktuality, Reklama MediaGuru

Třináctý ročník reklamní soutěže Český direkt & promo, oceňující přímou komunikaci a aktivaci značek, zahájil přijímání přihlášek. Práce do jedné z deseti kategorií lze přihlašovat do konce března.

Novinkou letošního roku je kategorie Sociální média, která rozšiřuje počet čistě digitálních kategorií na tři. U této kategorie bude porotu zajímat, jak dokážou agentury a zadavatelé využít potenciál sociálních sítí a médií pro komunikaci značek a jak dokážou propojit sociální myšlení s aktivací značek.

Předsedou poroty bude už pošesté za sebou Graeme Murray. Jména ostatních porotců odhalí pořadatelé v průběhu března. V hodnocení prací hraje stejnou roli jak kreativní nápad, tak i měřitelný výsledek dané reklamní aktivity.

Slavnostní vyhlášení proběhne první týden v červnu tak, aby měli vítězové jednotlivých kategorií dostatek času na přípravu pro mezinárodní klání IMC European Awards.

-kch-