ČEZ staví novou kampaň na testimonialech

středa, 25. března 2015, 10:04 Reklama MediaGuru

Skupina ČEZ odstartovala první fázi kampaně, chce podporovat především prospěšnost.

Skupina ČEZ odstartovala v polovině března první část své nové kampaně. Staví ji na testimonialech svých zákazníků, doporučujících Zákaznické centrum. Cílem kampaně má být nadále budovat vstřícnou image společnosti a podporovat atribut prospěšnosti.

Na tuto fázi naváže koncem března další část kampaně, která bude po dobu tří měsíců komunikovat nový produkt ČEZ s odměnou, přinášející úspory za plyn věrným zákazníkům. S novým produktem na období tří let budou moci zákazníci každý rok získat nižší cenu oproti základnímu produktu hlavního dodavatele na daném distribučním území.

Kampaň běží v televizi na stanicích skupiny Nova, Prima a TV Barrandov, dále v outdooru, tisku a na internetu.

Pod kampaní je podepsaná agentura Jandl.

Pozn.: Aktualizováno o název a popis nového produktu ČEZ s odměnou, který společnost představila ve čtvrtek 26. března. 

-kch-