Do čela agentury GfK nastupuje Tomáš Drtina

pondělí, 23. března 2015, 12:24 Aktuality, Lidé, Výzkum MediaGuru

V souvislosti s prohlubující se integrací společností GfK v České republice a na Slovensku dochází ke změně ve vedení společností GfK Czech a GfK Slovakia. Jejich generálním ředitelem byl jmenován Tomáš Drtina, který dosud působil jako Managing Partner Incoma GfK, nyní bude zodpovídat za řízení všech tří společností. V čele GfK střídá Martina Mravce.  

Nový ředitel GfK Czech, GfK Slovakia a stávající ředitel Incoma GfK Tomáš Drtina
Stávající ředitel Incoma GfK Tomáš Drtina se stává generálním ředitelem GfK Czech a GfK Slovakia

Tomáš Drtina doposud působil jako ředitel společnosti Incoma GfK, jejíž je rovněž spolumajitelem a spoluzakladatelem. V rámci skupiny GfK působí též na pozici GfK Regional Lead Retail Research and Shopper Insight CEE&META. Je také členem European Research Group při International Council of Shopping Centres a členem českého řídícího výboru ICSC. Je viceprezidentem správní rady Asociace pro rozvoj trhu nemovitostí.

-kch-