Figaro chce v kampani vést ženy ke spokojenosti

středa, 25. března 2015, 10:58 Aktuality, Reklama MediaGuru

Značka Figaro ve své komunikaci cílí zejména na ženy, i proto spouští iniciativu „Spokojená jsi dokonalá“ za spokojenější ženy i matky. Jejím cílem je přesvědčit ženy, že aby byly dokonalé, nemusí nutně plnit všechny své sociální role. Koncept staví na principu, že šťastnou rodinu dělá spokojená žena a ke spokojenosti jí mohou napomoci drobné každodenní radosti. „Muži chtějí šťastnou a spokojenou ženu, protože jedině spokojené jste dokonalé. A to si musíte uvědomit především vy samy,“ vysvětluje Radim Tuček, senior brand manager značky Figaro.

Základem kampaně, jež běží v České republice a na Slovensku, je komunikace na internetu, doplní ji televizní sponzoring a PR aktivity. V rámci kampaně je spuštěn web www.spokojenajsidokonala.cz, na němž návštěvníci naleznou video „Jak být dokonalou ženou?“, srovnávající pohled žen a mužů na dokonalou ženu, i rady a tipy na drobné radosti.

Součástí webu je i výzva „Spokojená jsi dokonalá“, ke které se mohou na sociálních sítích připojit i muži. Komunikace bude podpořena také na obalech výrobků značky Figaro. Ambasadorkou iniciativy se stala herečka Michaela Kuklová, která na téma spokojených žen hodlá napsat i knihu.

Kreativní koncept pochází od agentury Outbreak. PR zajišťuje agentura PR.Konektor. O mediální nákup se stará agentura Carat. 

-kch-