Hornbach v kampani vyzdvihuje pracovní oblečení

čtvrtek, 12. března 2015, 15:40 Aktuality, Reklama MediaGuru

Společnost Hornbach v nové jarní kampani zdůrazňuje vztah kutilů k jejich pracovním oděvům.

Kampaň bude v České republice nasazena od 14. března v televizi, a to na kanálech TV Nova, Prima Cool a v České televizi. Poběží také v Německu, na Slovensku, Rakousku, Nizozemí, Švýcarsku, Švédsku a Lucembursku. Televizní propagaci doprovází tisková, online a outdoorová reklama spolu s komunikací v místě prodeje.

Televizní spot vypráví příběh muže, kterému žena omylem vyhodila jeho staré oblíbené kalhoty a jenž je chce za každou cenu získat zpět.

„Novou kampaní chceme jejich vysloužilé pracovní oblečení vyzdvihnout, odměnit a současně je samotné motivovat k zahájení jarních projektů v domě a na zahradě. Klidně se přitom mohou i ušpinit,“ říká David Kolář, marketingový ředitel společnosti Hornbach v České republice a na Slovensku.

V prodejnách Hornbach bude od poloviny dubna zdarma k vyzvednutí nášivka „Srdcovka – Stvořeno tvými činy“, kterou mohou kutilové ozdobit svůj pracovní oděv.

Hornbach_srdcovka_nášivka na oblečení
Nášivka Hornbach na pracovní oblečení

Koncept kampaně vznikl v reklamní agentuře Heimat. Spot režíroval Carl Erik Rinsch, produkci zajistila společnost Trigger Happy Productions. 

-kch-