Hyundai pokračuje v porovnávání se Škodou Auto

pondělí, 23. března 2015, 15:05 Reklama MediaGuru

Automobilka Hyundai se chce i nadále vymezovat ve svých reklamách vůči Škodě Auto.

Zastoupení jihokorejské značky Hyundai bude pokračovat v kampani, v rámci které srovnává své modely s vozy konkurenční Škody Auto. Do konce dubna uspořádá v několika městech akce, kde bude nabízet jízdy s modelem i20 i s přímým konkurentem od Škody. Tím je model Fabia. Vyplývá to z informací Hyundai. Škoda srovnání uvítala jako další propagaci Fabie na českém trhu.

Předloni Hyundai ve svých prodejních centrech nabízel porovnání svých modelů s vystavenými škodovkami Octavia a Rapid. Porovnával hlavně výbavu. "Letošní akce je koncipována podobně, místo v showroomech se však uskuteční před nákupními a obchodními centry," uvedl mluvčí Hyundai Miloš Adámek. Hyundai do nedávna používal i srovnávací televizní reklamu se škodovkami, přímé narážky na "souseda z Boleslavi" ale ze spotu po čase odstranil.

"Pevně doufáme, že tentokrát mělo korejské zastoupení značky dostatek času na přípravu akce a pořízení vozů ve srovnatelných výbavách, což se v minulém případě bohužel nepodařilo. Věříme, že tak jako v případě předchozí bizarní srovnávací akce, přispěje tato aktivita k dalšímu navýšení prodejů značky Škoda na českém trhu," řekl mluvčí prodejní organizace Škody v ČR Vítězslav Pelc. 

Roadshow "Hyundai se srovnání nebojí" navštíví například Brno, Ostravu, Ústí nad Labem, Plzeň, České Budějovice, Hodonín, Zlín, Liberec, Opavu, Karlovy Vary, Kladno a Mladou Boleslav. Posledního dubna vyvrcholí na pražském Zličíně.

Škoda je nejprodávanější značkou na českém trhu. Za leden a únor prodala 10.234 aut, což je meziroční růst o 1849 vozů. Hyundai s prodejem 2900 vozů patřilo ve stejném období třetí místo za Volkswagenem.