MKTI na téma nejlepší a nejhorší práce se značkou
Marketingový institut (MKTI) pořádá 1. dubna v prostorách VŠE setkání na téma nejlepší a nejhorší práce se značkou.
Zástupci firem na konkrétních příkladech ukážou, jak právě u nich pracují se značkou. Vystoupí například Luděk Kremser, marketingový ředitel firmy Lasvit, Hana Kovářová z Raiffeisenbank pohovoří o tom, jak se pracuje se značkou v oblasti bankovnictví a financí, Luboš Rezler z agentury Millward Brown poví, jak hodnotí značku výzkum, jaké principy fungují, a Martin Charvát z Konektoru vysvětlí, jak chápe značku kreativní ředitel.
Součástí akce bude i panelová diskuze, kde se bude hovořit o tom, jak se postupně mění přístup ke značce a kdo v ČR se značkou nejlépe pracuje.
Více informací o akci naleznete na www.mkti.cz.
-kch-