Soutěž Fénix ocenila nejlepší práci s obsahem

úterý, 31. března 2015, 21:12 Aktuality, Marketing, PR MediaGuru

V úterý 31. března proběhl v pražském DOXu vyhlášení vítězů druhého ročníku soutěže Fénix content marketing, oceňující nejlepší práce v oblasti komunikace obsahem. Letos se do soutěže přihlásilo celkem 124 přihlášených prací v 18 kategoriích, ve finále jich bojovalo 55 z nich.

Trofej Fénix content marketing od Jana Plecháče a Henryho Wiegluse
Trofej Fénix content marketing od Jana Plecháče a Henryho Wiegluse

Trofej soutěže připravilo designérské duo Jan Plecháč & Henry Wieglus, soutěž organizuje společnost Freya CZ.

Oceněné práce v soutěži Fénix content marketing

Gastro
Makro Cash&Carry - Salt&Pepper agency - vítěz v kategorii B2B časopisy
Vítěz v kategorii B2C časopisy
Vodafone - Boomerang Publishing - vítěz v kategorii B2C časopisy
Vítěz v kategorii B2E časopisy
ČSOB - Boomerang Publishing - vítěz v kategorii B2E časopisy

Výsledky druhého ročníku Fénix content marketing

Ocenění

Kampaň

Přihlašovatel

Zadavatel

Mobilní řešení
1. Mobilní aplikace Test2Job KPMG ČR KPMG ČR
2. Costa Coffee TIMES Corporate Publishing Best Coffee
Sociální profil a kampaň
1. Bohemia Chips - S chutí do Texasu McCann Erickson Intersnack
2. Reaktivace Lentilek v prodejích a vstup do digitálního světa Dark Side Nestlé Česko
Ostatní sociální sítě1. Undercover Games by Jägermeister (Snapchat kampaň) TL5 Digital Rémy Cointreau CR
Webové stránky
1. Čilichili Boomerang Publishing Vodafone CR
1. Budoucnost UTB Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
2. Mattoni.cz Symbio Digital Karlovarské minerální vody
3. Cyklus TV Havas Worldwide Prague EKO-KOM
3. 10 Years of Nydrle Nydrle Nydrle
B2B časopisy
1. Gastro časopis pro profesionály v gastronomii Salt&Pepper agency Makro Cash&Carry
2. Perlivý svět Entre Bohemia Sekt
3. Váš obchod časopis pro maloobchodníky Salt&Pepper agency Makro Cash&Carry
B2C časopisy
1. Čilichili Boomerang Publishing Vodafone CR
2. Vlastní cestou Rodinný pivovar Bernard Rodinný pivovar Bernard
3. Das Auto. Magazín Boomerang Publishing Porsche ČR
B2E časopis
1. Kompas Boomerang Publishing ČSOB
2. Česká Info Boomerang Publishing Česká pojišťovna
3. Ikona Boomerang Publishing Swiss Life Select
B2E noviny
1. Železničář České dráhy České dráhy
2. Týdeník Horník R MEDIA OKD
3. Albertoviny Boomerang Publishing Ahold CR
3. 1 ArcelorMittal Ostrava ArcelorMittal Ostrava
Grafické zpracování výroční zprávy
1. Zpráva o činnosti 2013 Sdružení Linka bezpečí Sdružení Linka bezpečí
Noviny státní správy, veřejného a neziskového sektoru
1. Brněnský metropolitan Statutární město Brno Statutární město Brno
Časopisy státní správy, veřejného a neziskového prostoru
1. Zámeček - magazín pro dětské domovy Duha Zámeček Duha Zámeček
2. Statistika&My Český statistický úřad Český statistický úřad
3. Sokolovský Patriot Městský dům kultury Sokolov Městský dům kultury Sokolov
Jednorázová média - Video
1. Animovaná pozvánka do Benešova - videoupoutávka Město Benešov Město Benešov
Jednorázová média - Infografika
1. Fortuna infografiky McShakespeare Fortuna
2. Pro Jádro: Série infografik FG Forrest ČEZ
Jednorázová média - Kampaně
1. Soutěž CBRE Zasedačka roku – vlivová a imageová kampaň na značku CBRE Dark Side CBRE
2. Srdce Olomouce Cream Prague Dandreed
Jednorázová média - jednorázové tištěné publikace
1. Bublinky USSPA USSPA
2. Book Villa Memories Salt & Pepper Agency Villa Memories
3. Publikace k 18letému výročí společnosti Cetelem ČR Cetelem ČR Cetelem ČR
3. Milionová kampaň – Kronika 2014 Škoda Auto Škoda Auto
zvláštní ocenění
Cena ČMS yourK - magazín pro klienty Kvados Kvados
Absolutní vítěz kategorie neziskové publikace Magazín mladého zdravotníka Boomerang Publishing Český červený kříž
Zvláštní ocenění za titulní stranu Ikona Boomerang Publishing Swiss Life Select
Zvláštní ocenění za design Das Auto. Magazín Boomerang Publishing Porsche ČR
Zvláštní ocenění za fotografii Audi Magazín Mediaforce Porsche ČR
Zvláštní ocenění za autenticitu Vlastní cestou Rodinný pivovar Bernard Rodinný pivovar Bernard
Zvláštní ocenění za tonalitu Týdeník Horník R MEDIA OKD
Zvláštní ocenění za edukační přínos Magazín mladého zdravotníka Boomerang Publishing Český červený kříž
Zvláštní ocenění za diskusi nad titulem Olomouc Magazine Petra Trunečková Mafra

-kch-