Coca-Cola spouští POS kampaň, podpoří snídaně
Coca-Cola spouští dlouhodobou crosspromo kampaň, postavenou na značkách Cappy a BeBe Dobré ráno. Svou marketingovou komunikaci zaměřuje na snídaně. Téma považuje za ideální pro aktivaci všech prodejních kanálů nejen v rámci tradičního a moderního trhu, ale i v segmentu HORECA.
„Kampaní chceme podpořit důležitost snídaně a nabídnout spotřebitelům řešení. Ti nemají čas na její přípravu a někdy dokonce nesnídají vůbec. Džusy a nektary Cappy se výborně hodí do konceptu vyvážené snídaně stejně jako cereální sušenky,“ řekl Lukáš Harvánek, manažer marketingových projektů Coca-Cola HBC ČR/SR.
Coca-Cola HBC navazuje touto kampaní na zavedení PETového balení Cappy na začátku loňského roku. Kampaň se vztahuje na celé portfolio Cappy a BeBe Dobré ráno. Hlavními komunikačními nástroji, které budou v kampani nasazeny, jsou POP materiály – stojany a letáky – na místě prodeje. Spotřebitelé si snídaňovou nabídku budou moci koupit v supermarketech a hypermarketech, na čerpacích stanicích a v kavárnách a restauracích.
-mav-