ČPP si připomíná s Patem a Matem 20 let na trhu

sobota, 04. dubna 2015, 07:21 Aktuality, Reklama MediaGuru

Česká podnikatelská pojišťovna (ČPP) odstartovala jarní kampaň na podporu prodeje pojištění. S mottem „Vracíme věci do pořádku už 20 let. Slavte s námi a získejte cestovní pojištění zdarma.“ připomíná společnost své dvacetileté působení na trhu.  

„Klienti, kteří si u ČPP sjednají smlouvu životního nebo neživotního pojištění, získají speciální dárek v podobě cestovního pojištění pro rodinu na 20 dní zdarma,“ uvedl Igor Rolínek, vedoucí úseku marketingu.

Ke svému výročí natočila ČPP spot, v němž se příběh Pata a Mata, maskotů značky, odvíjí pozpátku.

 

Kampaň bude k vidění na televizních kanálech skupiny Nova, Prima a TV Barrandov. Dále se spot objeví na obrazovkách městských úřadů, dopravních inspektorátů, monitorů BUS TV v MHD a nemocnicích. Kampaň poběží rovněž v outdooru po celé České republice a tisku. Motiv kampaně se objeví také na teploměrech čerpacích stanic.

Klíčový vizuál jarní kampaně ČPP
Klíčový vizuál jarní kampaně ČPP

Kampaň připravovala agentura Arnold Prague.

-kch-