MFD: Billboardové firmy mohou v Praze vyhrát

úterý, 28. dubna 2015, 07:56 Aktuality, Outdoor MediaGuru

Provozovatelé outdoorových nosičů mohou podle úterního vydání deníku MF Dnes uniknout chystané regulaci v hlavním městě. Institut plánování a rozvoje v současnosti novelizuje Pražské stavební předpisy, které mj. regulují outdoorové plochy v Praze. Do dvou týdnů má dokončit několik variant návrhu, z nichž si magistrát jednu vybere.

Jednou z uvažovaných variant je i verze bez regulace reklamy. V případě, že by Praha k regulaci billboardů přistoupila, mohla by se podle MF Dnes dopustit narušení pravidel hospodářské soutěže, na což měl město upozornit Úřad na ochranu hospodářské soutěže. Regulace by totiž postihla především firmu BigBoard Praha, zatímco na menší nosiče, které provozuje JCDecaux, by se nevztahovala.

Za přísnou regulaci outdoorových ploch bojuje na magistrátu Matěj Stropnický (SZ). Podle MF Dnes je ale možné, že svůj postoj přes ČSSD a ANO neprosadí.

-mav-