O2 v kampani šíří „pravdu o mobilech a tabletech“

pátek, 17. dubna 2015, 10:10 Reklama MediaGuru

O2 nasazuje novou kampaň, hlavní tváří je opět cestovatel Jiří Havelka.

Společnost O2 přichází s tzv. deklarací „Pravda o mobilech a tabletech“, kterou má údajně pomoci zákazníkům při nákupu telefonu. Deklaraci, kterou se O2 zavazuje například k záruce nejnižší ceny, dopravě zdarma či pomoci a péči pro všechny, podpoří dlouhodobou nadlinkovou kampaní.

Pravda_o_mobilech_a_tabletech
Deklarace "Pravda o mobilech a tabletech"

Hlavní tváří kampaně, jež poběží v televizi, outdooru a na internetu, je opět herec a divadelní režisér Jiří Havelka. V televizi budou k vidění tři 20s spoty, další tři vznikly jen pro účely online komunikace.

Kreativní koncept vytvořil interní tým O2. Produkce se zhostila společnost Toaster Pictures pod vedením režiséra Štěpána Fok Vodrážky.

Spolu s tím inovuje O2 také e-shop, který se chce co nejvíce přizpůsobit běžným uživatelům. U každého telefonu jsou na první pohled uvedeny základní parametry, podle kterých se při výběru mohou rozhodovat. Mobily i tablety jde také vzájemně porovnávat. Srovnávat mohou také ceny s vybranými konkurenty. Pokud si zákazníci při výběru nevědí rady, mohou se nově obrátit na specialisty prostřednictvím online chatu.

„Do nového e-shopu jsme přidali řadu funkcí, které zákazníkům usnadní výběr. Pro lepší představu velikosti telefonu ho porovnáváme s velikostí platební karty. Uvádíme také informaci o výdrži baterie, kterou sami testujeme, nebo obsah balení telefonu,“ popisuje Jiří Caudr, ředitel pro Online v O2.

-kch-