Citroën podporuje automobil C4 Picasso
Citroën C4 Picasso uvedl novou reklamní kampaň, zaměřenou na zdůraznění image automobilu. Televizní reklama sází na rodinné hodnoty, přičemž upozorňuje na design a interiér tohoto rodinného automobilu.
-mav-
Citroën C4 Picasso uvedl novou reklamní kampaň, zaměřenou na zdůraznění image automobilu. Televizní reklama sází na rodinné hodnoty, přičemž upozorňuje na design a interiér tohoto rodinného automobilu.
-mav-
Obsah ženských magazínů se proměňuje a věnují se i tématům, která byla dříve opomíjena. Za touto proměnou vidí Michaela Kramárová i dopad časopisu Heroine, jehož je šéfredaktorkou, říká v podcastu V pressu od NFNZ.
Jednou z motivací účasti generálního ředitele RD Rýmařov Jiřího Buchala v pořadu Utajený šéf bylo i zviditelnění firmy, a s tím spojený marketing. Mluví o tom, proč se natáčení účastnil a jak zapadá do marketingové strategie firmy.
Bývalí slovenští politici a osobnosti společenského a kulturního života vyzvali v otevřeném dopise české vlastníky nejsledovanější slovenské televize Markíza, aby odolali tlaku slovenské vlády.
Operátoři Vodafone a T-Mobile zatím nemají v nabídce program Nova Sport 5, jejímž hlavním tahákem jsou závody Formule 1. Ve středu pak Nova oznámila, že na Nova Sport 6 zařazuje UFC.
V uplynulých dnech zmizela ze seznamu kanálů internetové televize Zdarma TV ukrajinská stanice Espreso TV.
Druhý ročník konference OmniConnect se bude věnovat pozornosti a tomu, jak přístup zohledňující pozornost ovlivňuje kreativu, způsob komunikace a mediální plánování.
Německá neplacená televize DF1 oznámila tento týden dvě významné sportovní akvizice. Stanice vysílá v HD rozlišení do celé Evropy nekódovaně ze satelitu Astra na pozici 19,2 stupně.
Další díl minisérie Iveta se dostal nad hranici milionu diváků starších 15 let a stal se pořadem nedělního večera po 20:00.
Nejsledovanějším pořadem pondělního večera a také celého dne zůstává seriál Stíny v mlze s 1,15 mil. diváků (15+). Více než milion diváků sledovalo také seriál Specialisté.
Nejsledovanějším pořadem pátečního večera po 20:00 byla s 711 tis. diváky Všechnopárty. Ve skupině 15-54 měl nejvíce diváků snímek Rychle a zběsile.
Decathlon mění svou vizuální identitu a představuje nové poslání „Move People Through the Wonders of Sport“.
Nejvyšší italskou fotbalovou soutěž Serie A přebírá od Novy Sport společnost AMC Networks. Ta ve čtvrtek 11. dubna oznámila, že ji bude od sezóny 2024/2025 exkluzivně vysílat na stanicích Sport 1 a Sport 2.
Čeští diváci v polském příhraničí mohou sledovat od pondělí 18. března novou tamní celoplošnou televizi. Program je součástí DVB-T multiplexu 8.
Pivovar Krušovice se svým pivem Bohém spouští celorepublikovou iniciativu na záchranu hospod s významem pro komunitu.
Slovenská asociace pro kabelové telekomunikace respektuje výzvu České televize týkající se stažení stanice ČT sport z nabídky slovenských operátorů.