Komunikaci značky Walmark zajistí McCann Prague

úterý, 19. května 2015, 10:48 Aktuality, Reklama MediaGuru

Ve výběrovém řízení na zajištění komunikace značky Walmark zvítězila agentura McCann Prague. Tendr na dodávku kompletních komunikačních služeb na devíti trzích regionu CEE probíhal od března, ve finálovém kole se kromě vítězné agentury utkaly také Nydrle, Swimming Pool a Wunderman.

McCann se bude starat o komunikaci značky a významnou část produktového portfolia, včetně ATL, BTL, digitálních aktivit, sociálních sítí a PR podpory. Aktivity na jednotlivých trzích budou řízeny z pražské pobočky.

Na straně agentury vedl přípravu tenderu Martin Petrásek s Veronikou Klimsovou (client service), Lars Killi a Klára Koubková (creative), Lucie Rust (strategy), Oldřich Dostál (digital) a Peter Hermann (social media a PR).

Agentura začne pracovat na komunikaci zastřešujícího brandu Walmark, v nejbližší době se soustředí především na oslavu 25 výročí společnosti a nový branding základního produktového portfolia.

-kch-