Marketérem roku se stal Tomáš Gregořica ze Škody

pátek, 22. května 2015, 11:19 Aktuality, Marketing MediaGuru

V podvečer 21. května 2015 byly vyhlášeny výsledky soutěže Marketér roku, kterou každoročně organizuje Česká marketingová společnost (ČMS). Na základě individuálních hodnocení členů hodnotitelské komise byl Marketérem roku zvolen Tomáš Gregořica, manažer marketingové komunikace společnosti Škoda Auto. Čestným marketérem se stal profesor Gustav Tomek.  

Tomáš Gregořica, marketér roku 2014 (uprostřed)
Gustav Tomek, Čestný marketér, Tomáš Gregořica, Marketér roku 2014, a Jitka Vysekalová z ČMS

Zvláštní cenu v podobě Zlatého delfína si za projekty podporující úspěšnou strategii rozvoje marketingových nástrojů odnesl Jiří Vlasák, marketingový ředitel společnosti Kofola. Růžového delfína za projekt zaměřený na sociální aspekty marketingu získala Tereza Jurečková ze společnosti Pragulic – Poznej Prahu jinak, která pracuje s lidmi bez domova. Zelený delfín byl udělen za projekt podporující odpovědnost marketingu při strategii udržitelného rozvoje Janu Bártovi, řediteli Centra pasivního domu Brno.

Zvláštní cena prezidia ČMS putovala do rukou Petra Milase ze SZIF a Miloně Terče z Filmové akademie Miroslava Ondříčka v Písku. Malé delfíny získali: Radek Froulík, marketingový ředitel Jednoty, Zdeněk Jahoda, generální ředitel společnosti Emco, Jiří Kejval, předseda Českého olympijského výboru, Tomáš Lipták, marketingový ředitel Rodinného pivovaru Bernard, Miroslav Pavel, majitel Akademie Literárních novin, a Dana Plíhalová, ředitelka závodu Znak Malá Skála.

Mladý delfín byl udělen kolektivu studentek z Vysoké školy ekonomické v Praze ve složení Zuzany Coňkové, Martiny Lelkové a Markéty Lipavské za kreativní řešení praktického úkolu na téma Komunikace ČR v zahraničí pod názvem projektu Pojďme si hrát.

-kch-