PIAF zveřejnil shortlisty, Češi mají 29 nominací
Mezinárodní festival reklamy PIAF zveřejnil shortlisty. Do finále, které proběhne v Praze 25. a 26. května se kvalifikovalo 105 prací ze 17 zemí. Nejúspěšnější agenturou je BBDO Dubai se šestnácti shortlisty. V první pětce se dále nachází agentury Heimat a ServicePlan z Německa nebo dvě ruské agentury – Voskhod a Instinkt. Ruská reklama jde do finále celkem s 32 pracemi. Nárůst přihlášek z Ruska lze přičítat zařazením PIAF do národního kreativního ratingu.
Česká kreativa získala celkem 29 nominací. Nejvíce z nich patří skupině Ogilvy & Mather, jejíž agentury mají celkem devět želízek v ohni, se třemi nominacemi soutěží agentury Hullabaloo, Kaspen/Jung von Matt a Scholz & Friends.
Vyhlášení vítězů se uskuteční ve středu 27. května ve Veletržním paláci. Současně s přehlídkou vítězných prací proběhne i předání titulu AKA agentura roku a individuálních kreativních cen BoB.
Slavnostní večer PIAF uzavírá dvoudenní odbornou konferenci ve dnech 26. a 27. května, na které vystoupí třicítka převážně zahraničních hostů včetně některých porotců.
-kch-