CzechTourism si hraje v kampani s rozšířenou realitou

čtvrtek, 04. června 2015, 12:58 Aktuality, Reklama MediaGuru

Česká centrála cestovního ruchu – CzechTourism připravila kampaň na podporu filmového turismu. Určena je nejen zahraničním turistům ze zemí střední Evropy, ale i tuzemským návštěvníkům. Kampaň připravila agentura Loosers, která vyhrála ve veřejném výběrovém řízení.

„Naším zadáním bylo netradičním způsobem představit Česko jako turistickou destinaci, ve které se na mnoha místech natáčela řada oblíbených českých a zahraničních filmů,” prozrazuje Jakub Kesl, Chief Project Manager Loosers. S kampaní se bude možno setkat v kinech v podobě reklamních spotů nebo online. Produkci si kreativní agentura zajistila in-house, režie se ujal Jan Míka.

Podpora filmového turismu bude postavena na mobilní aplikaci Czech Film Trips a webových stránkách, které provedou návštěvníky po nejzajímavějších filmových místech a oblastech Česka. Prostřednictvím aplikace Czech Film Trips bude možné sledovat filmové ukázky a fotografie nebo se dozvídat zajímavosti z natáčení. Aplikace bude zdarma ke stažení pro mobilní zařízení se systémy iOS a Android. Webové stránky budou spuštěny od 8. června. Konečný vývoj obou technologií a jejich uvedení na trh zajišťuje česká digitální agentura Brainz.

CzechTourism

„Při tvorbě spotu a vizuálů jsme si pohráli s myšlenkou rozšířené reality. Chtěli jsme, aby bylo cílovému publiku na první pohled jasné, že aplikace Czech Film Trips vytváří jakousi pomyslnou bránu mezi reálným a filmovým světem. Celkem jsme vytvořili osm vizuálů kampaně, které pokrývají nejzajímavější lokace a filmy produkované v Česku,” vysvětluje Pavel Bureš, Art Director Loosers.

Kampaň odkazuje na filmy, jako je Amadeus, Kolja, Tři oříšky pro Popelku, Postřižiny, Spalovač mrtvol a další.

-kch-