Hadj Moussa v porotě letošních Golden Drum
V porotě Multi Channel letošního 22. ročníku kreativního festivalu Golden Drum, který se bude konat v říjnu ve slovinské Portoroži, zasedne také kreativní ředitel pražské DDB Radouane Hadj Moussa. Hodnotit bude s dalšími deseti porotci pod vedením Geoffreyho Hantsona z belgické agentury Happiness.

V porotě dále zasedne Simon Bleil z rakouské agentury Great, Pia Grahn ze švédského Graylingu, Marsel Levi z bulharské agentury Noble Graphics, Bogdan Nitu z rumunské Webstyler, Can Pehlivanli z turecké Y&R, Jason Romeyko ze švýcarské Saatchi & Saatchi, Toni Tomašek ze slovinského Publicisu, Andrew Ushakov z ruské Leo Burnett a Ricardo Wolff z německého DDB.
Předsedou poroty Single Channel se stal Chavo D’Emilio z argentinské agentury McCann. Tématem letošního ročníku je „Transformace, osvobození a kreativní kultura“ a na toto téma vystoupí Ajaz Ahmed z agentury AkQA, jenž je jako jeden z autorů podepsán pod knihou Velocity, Paul Brazier z britské agentury AMV BBDO a ekonom Tomáš Sedláček, autor českého bestselleru Ekonomie dobra a zla.
Více informací k festivalu naleznete zde.
-kch-