MB Prague Fashion Weekend mění název i logo

středa, 17. června 2015, 16:30 Aktuality, Marketing, Reklama MediaGuru

Největší přehlídka české a slovenské módy Mercedes-Benz Prague Fashion Weekend mění název na Mercedes-Benz Prague Fashion Week. Současně upravuje logo a představuje novou tvář letošní podzimní edice.

Přejmenování módního festivalu je v souladu s reálným trváním této v současnosti největší domácí módní události. „Přestože samotné módní přehlídky se budou konat v průběhu víkendu – od pátečního odpoledne do nedělního večera – různé akce máme na programu již od pondělí,“ vysvětluje Lukáš Loskot, ředitel projektu. Z původně víkendové akce se tak stává týdenní festival módy.

Se změnou názvu je spojena i aktualizace loga, které je nyní sjednoceno s vizuální identitou titulárního partnera automobilky Mercedes-Benz. Logo je celkově zjednodušeno také odstraněním roku konání. „Vzhledem k tomu, že od letoška se naše akce koná dvakrát ročně, přičemž zářijová edice představí kolekce pro nadcházející rok, uvádění letopočtu v logu může být matoucí,“ objasňuje tento krok Loskot.

Mercedes-Benz Prague Fashion Week představuje také novou tvář pro nadcházející podzimní edici se sezónním označením SS16. Je jí Eva Doll, čtyřiadvacetiletá česká hvězda současného modelingu. Autorem vizuálu s Evou Doll, který se objeví v tisku, venkovní reklamě a na internetu, je módní fotograf Stanislav Merhout.

Nové logo módního festivalu.
Nové logo módního festivalu.
Komunikační vizuál.
Komunikační vizuál.

-mav-