Orbit se v nové kampani zaměřuje na řidiče

úterý, 23. června 2015, 12:21 Aktuality, Reklama MediaGuru

Žvýkačky bez cukru Orbit se v nové kampani zaměřují na řidiče. Značka v ní spolupracuje s českým jezdcem Ralley Dakar Alešem Lopraisem, s nímž upozorňuje na benefity žvýkání v autě, kde lidé často jí. Kampaň tímto pokračuje v dlouhodobé komunikaci motta „Jezte, pijte, žvýkejte“.

AlesLopraisOrbitSpolujezdec.cz
Český jezdec Ralley Dakar Aleš Loprais, foto: OrbitSpolujezdec.cz

Kampaň běží na rádiu Impuls, kde je podpořena v dopravním zpravodajství, a prostřednictvím PR. Doplněna je o instore aktivity na čerpacích stanicích Shell, kde v průběhu června hostesky promují výhodnou cenu Orbit dózy. Zároveň je spuštěna spotřebitelská soutěž o vůz Škoda Fabia Combi.

-kch-