Staropramen uvádí „hudební plechovky“

středa, 03. června 2015, 11:04 Reklama MediaGuru

V rámci své hudební kampaně nabídne Staropramen hudbu šesti žánrů.

Pivní značka Staropramen, jež se dlouhodobě spojuje s hudbou, bude i letos podporovat hlavní letní hudební festivaly. Jako partner se pivo společnosti Pivovary Staropramen představí na 13 místech po České republice, mimo jiné na Rock for People, Votvírák, Hrady.cz, Rock for Churchill, Vysmáté léto v Kadani nebo Nouvelle Prague. Hudební image posiluje také coby dodavatel piva v O2 aréně, nově spolupracuje s hudebními kluby, jako je pražské Hard Rock Café nebo Roxy. „Z pohledu značky se jedná o investice řádově v desítkách milionů korun, které nejdou do klasické reklamy, ale do reálných zážitků. Se Staropramenem chceme být tam, kde lidé mohou hudbu zažít,“ popisuje Michal Šlechta, brand manažer značky Staropramen.

Hudební linii zdůrazňuje od pondělí také marketingová kampaň „Buď hudbě blíž“, která běží v outdooru, rádiu, na internetu a v místě prodeje. Jádro kampaně tvoří speciální edice plechovek pro Staropramen světlý se šesti designy a hudebními žánry. Přes QR kódy si spotřebitelé mohou poslechnout na microsite s online přehrávačem 30 skladeb ze žánrů rock, punk, electro, reggae, hip hop nebo klasiky. „Snažíme se také, aby byli ve výběru zastoupeni i interpreti, kteří vystoupí na hudebních festivalech, kde jsme partnerem,“ přibližuje Michal Šlechta, podle kterého by přehrávání nemělo být datově náročné. Na hudebním výběru spolupracuje se společností Universal Music. Plechovek pivovar plánuje vyrobit více než dva miliony, distrubuovat je bude po celou dobu kampaně, tedy až do konce srpna.

Hudební plechovky Staropramen
Hudební plechovky Staropramen

Kampaň bude v červnu také v sedmi desítkách vlaků City Elephant, kde bude hudba „nabízena“ cestujícím přes QR kódy na stolečcích. Poslechnout si vybrané skladby bude možné také na autobusových linkách Student Agency.

Klíčový vizuál Staropramen - Buď hudbě blíž
Klíčový vizuál Staropramen - Buď hudbě blíž

Kreativní koncept kampaně pochází z dílny agentury Motion Media, vizuály vytváří od agentury Ritual. Design plechovek vytvořila agentura Cocoon. 

Na festivalech se značka zaměří na poskytování pivního servisu, široké pivní a nápojové nabídky, komfort stanů a posezení pro návštěvníky. Kromě Staropramenu se budou podávat i jiné značky z portfolia společnosti, například beermixy Staropramen Cool, Sládkova limonáda, ale i distribuční značky Stella Artois, Hoegaarden, Corona nebo Carling British Cider. „V areálu budeme mít také originální produkci vyplňující přestávky mezi koncerty na velkých scénách, tzv. ,rychloparties‘. Každá bude v jiném hudebním žánru a bude podporovat novou edici plechovek Staropramenu s hudební tematikou,“ říká Jan Vošta, event&sponzoring manažer Staropramenu.

I letos bude Staropramen na čtyřech vybraných festivalech (Rock for People, Votvírák, Vysmáté léto v Kadani a Nouvelle Prague) realizovat svůj CSR projekt Festivaly bez zábran, kterým zprostředkovává naproti pódiu na vyvýšených plošinách s nájezdovou rampou kvalitní hudební zážitky vozíčkářům.

-kch-