TV Smíchov mění grafiku, sitkomy dává do prime-time

úterý, 30. června 2015, 10:41 Aktuality, TV MediaGuru

Stanice Smíchov skupiny Nova představí 1. července 2015 nové programové schéma a facelift staniční grafiky. Hlavní prostor ve vysílání dostanou sitkomy, které půjdou v hlavním vysílacím čase sedmkrát týdně. Společně s programem se promění i vizuální podoba stanice – nové staniční identy, upoutávky a další grafické elementy.

Smíchov přinese série Dva a půl chlapa, Přátelé, Pravidla zasnoubení, Zlatá sedmdesátá, Jsem do tebe blázen, Mike a Molly, Plný dům, Průměrňákovi, Ženatý se závazky nebo Joey. Nabídne také premiérové řady seriálů Muži sobě a Millerovi.

„Program Smíchova plánujeme přímo pro diváky v mladší cílové skupině 15-34, kteří podle výsledků sledovanosti nejvíc milují právě sitkomy. Nově jsme se tak rozhodli rozšířit jejich vysílání v prime time do celého týdne a odlehčili jsme i vizuální podobu stanice,“ říká Alex Ruzek, ředitelka sekce programu skupiny Nova.

V upravené staniční grafice je na první pohled patrné zjednodušení barevnosti. „Upravená grafika stanice se více blíží dospělejším divákům. Facelift vychází z původní výtvarné koncepce, image zůstává vtipná i hravá a snaží se uplatnit i nové prvky proma, které jsme nedávno úspěšně zavedli ve vysílání na hlavním kanále TV Nova,“ uvedl Alan Záruba, kreativní ředitel skupiny Nova.

Nová staniční grafika TV Smíchov, foto: CET 21
Nová staniční grafika TV Smíchov, foto: CET 21

-mav-