Flema: Nejvíce přihlášek mají Carat, Starmedia a PHD
Do desátého ročníku soutěže Flema Media Awards, která oceňuje nejlepší mediální kampaně a kreativní využití médií v Česku a na Slovensku, se přihlásilo 42 kampaní. Je to první soutěž, která oceňuje jak přihlašovatele, tak zadavatele. Soutěž vyhlašuje společnost Flemedia, mediální poradce a auditor.
Celkem devatenáct společností přihlásilo aspoň jednu práci – 10 z Česka (24 přihlášek) a 9 ze Slovenska (18). Nejvíce přihlášek poslaly agentury Carat Czech Republic a Starmedia Co. (6) následované agenturou PHD (5). Z hlediska kategorií je nejvíc přihlášek v kategoriích Nejlepší využití OOH (11) a Nejlepší kampaň (9), která také nejvíce rostla (z 6 na 9).
„Velmi dobrým znamením je zvyšující se zájem zadavatelů ale i komunikačních agentur o účast v soutěži. Letos mediální agentury tvoří pouze polovinu přihlašovatelů,“ uvedl René Jež, ředitel soutěže.
Soutěží se v osmi kategoriích – v šesti kategoriích podle mediatypu (nejlepší využití TV, tisku, OOH, rádia, kinoreklamy a digitálních médií) a ve dvou průřezových (Nejlepší kampaň a Nejlepší malá kampaň). Zároveň uděluje ocenění Inovativní agentura a Inovativní zadavatel a Grand Prix za nejlépe hodnocenou kampaň.
Odborná porota hlasuje ve dvou kolech. V prvním kole více než 100 porotců ze strany zadavatelů, agentur a dalších odborníků z komunikačního průmyslu nominují kampaně na shortlist. Shortlist bude oznámen na mezinárodní konferenci Flema Media Conference v pátek 18. září 2015. Ve druhém kole užší porota na svém zasedání vybere vítěze jednotlivých kategorií, kteří budou slavnostně vyhlášeni ve čtvrtek 22. října 2015.
Počet přihlášek podle přihlašovatelů
Přihlašovatel | Počet přihlášek |
Česko | 24 |
CARAT Czech Republic | 6 |
PHD a.s. | 5 |
Y&R Praha | 3 |
Lidl Česká republika | 2 |
Kaspen/Jung von Matt | 2 |
Kaufland Česká republika | 2 |
Comtech Group | 1 |
OMD Czech, a.s. | 1 |
RADIOHOUSE | 1 |
Skanska Reality a.s. | 1 |
Slovensko | 18 |
Starmedia Co. | 6 |
MADE BY VACULIK | 3 |
Mindshare Slovakia | 3 |
Carat Slovakia | 1 |
OMD Slovakia | 1 |
PHD SK | 1 |
Unimedia | 1 |
Universal McCann | 1 |
Vizeum Slovakia | 1 |
Celkový součet | 42 |
Přehled přihlášek po kategoriích
Kategorie | Počet přihlášek |
Nejlepší využití OOH | 11 |
Nejlepší kampaň | 9 |
Nejlepší malá kampaň | 8 |
Nejlepší využití digitálních medií | 5 |
Nejlepší využití radia | 5 |
Nejlepší využití TV | 3 |
Nejlepší využití tisku | 1 |
Celkový součet | 42 |
-mav-