Pilsner Urquell v kampani odhaluje práci sládků

středa, 01. července 2015, 10:00 Reklama MediaGuru

Pivní značka Pilsner Urquell představí v nové kampani některé ze svých sládků.

Od července nasazuje pivní značka Pilsner Urquell do televize novou kampaň. Opět v ní pracuje s konceptem zdůrazňující tradici a hodnoty plzeňského piva, kterému je letos už 173 let. Televizní spot propojuje současnost s minulostí, přibližuje atmosféru pivovaru a představuje některé z řady nejvýznamnějších sládků, kteří předávali tajemství péče a tradiční receptury plzeňského piva svým následovníkům.

„V jednom záběru, doslova v jednom zpomaleném okamžiku, můžeme zahlédnout vše, co projde hlavou těm, kteří ochutnají Pilsner Urquell a kteří znají slavnou historii plzeňského piva a unikátní metodu jeho výroby. Nic z toho by se dodnes nezachovalo bez poctivé práce našich sládků. Za všechny, ze kterých se časem staly legendy českého pivovarnictví, jsme v reklamě vzpomenuli alespoň některé,“ přibližuje reklamu Lukáš Novotný, brand manažer značky Pilsner Urquell.

Nová reklama klade důraz i na původní postup výroby plzeňského piva, charakteristický například přímým plynovým ohřevem v měděných varnách.

Idea spotu je dílem agentury MUW Saatchi & Saatchi z Bratislavy. Produkci zajistila společnost Armada films. Režie se ujal Roman Valent. Reklamu natáčel více než šedesátičlenný štáb v průběhu dvou dní v prostorách ležáckých sklepů Plzeňského pivovaru a zahrál si v ní například i současný sládek Václav Berka mladší.

-kch-