Zoot.cz mapuje čs. módu, data využívá v komunikaci

pátek, 03. července 2015, 07:03 Aktuality, Marketing MediaGuru

Online obchod s módou Zoot.cz mapuje v rámci dlouhodobého průzkumného projektu Fashion report, který realizuje ve spolupráci s výzkumnou agenturou Perfect Crowd, českou a slovenskou módu a přístupy k ní. V pravidelném čtvrtletním intervalu se zaměřuje na různé oblasti módy. Na začátku léta to byl například český a slovenský šatník v době letních dovolených, na podzim se podívá na postoj Čechů a Slováků k módním návrhářům.

Z aktuálního „letního“ průzkumu například vyplývá, že Češi vydají před dovolenou průměrně za módu 1641 korun, zatímco Slováci 2118 korun. Stejně tak naši sousedé utrácejí za módu více i na dovolené samotné, Slovák v průměru utratí 1826 korun, Čech jen 1 418 Kč.   

Získaná data využívá společnost ve své komunikaci. Kromě PR aktivit se budou vybrané výstupy objevovat na stránkách časopisu Zoot a na sociálních médií. „Počítáme s tím, že s tím rozjedeme náš Twitter,“ přiblížila pro MediaGuru.cz Pavlína Louženská z marketingu Zoot.cz.

FashionReport
Ukázka z aktuálního čísla časopisu Zoot

-kch-