Coca-Cola v kampani bojuje za společné stolování

pátek, 28. srpna 2015, 07:35 Aktuality, Reklama MediaGuru

Coca-Cola ve své nejnovější reklamní kampani bojuje za tradici společného stolování. Projektem #pojďmejístspolečně chce motivovat rodiny, aby se společné jídlo stalo opět přirozenou součástí rodinného života.

Součástí projektu je série šesti motivačních videí, která jsou tematicky postavena na apelu znovuobnovit tradici společného rodinného stolování a vaření. Kulinářskou záštitu převzala česká food bloggerka Koko – Veronika Kokešová. Jednotlivá videa jsou koncipována tak, aby sloužila jako zdroj receptů a tipů, jak do vaření zapojit celou rodinu nebo přátelé. Inspirací pro recept a společné vaření jsou různé mezinárodní dny, které jinak zůstávají stranou běžného zájmu, první video tak oslavilo například Mezinárodní den leváků.

Projekt Pojďme jíst společně značky Coca-Cola s food bloggerkou Koko
Projekt Pojďme jíst společně značky Coca-Cola s food bloggerkou Koko

Účast na natáčení dalších videí je otevřená veřejnosti. Lidé, kteří by se chtěli do projektu zapojit a zúčastnit se společného vaření, najdou aktuální informace na blogu Menu Domů

Partnerem je internetová televize Stream.cz, kde budou videa zveřejňována průběžně až do začátku roku 2016. Projekt připravila agentura Starcom v čele s Kateřinou Černickou ze skupiny Starcom Mediavest Group, jež v tendru obhájila svou spolupráci se společností Coca-Cola.

-stk-