Digisemestr J. Fáborského spustil zápis do studia

středa, 19. srpna 2015, 10:03 Aktuality, Internet & Mobil MediaGuru

Marketingová akademie Jindřicha Fáborského zveřejnila kompletní studijní plán a zahájila registraci do podzimního semestru. O studium mohou usilovat všichni studenti, kteří do 25. srpna vyplní registrační formulář a přiloží motivační dopis. Do akademie bude přijato 250 zájemců. Během 13 na sebe navazujících bloků získají studenti znalosti a dovednosti v žádaných odvětvích digitálního marketingu.

Do Digisemestru se mohou hlásit studenti středních, vyšších i vysokých škol. Výuka bude probíhat od 26. září do 19. prosince 2015 v prostorách VUT v Brně. „V seminářích věnovaných analytice, PPC či SEO se studenti naučí techniky, které vedou přímo ke zvyšování konverzí. Lekce věnované copywritingu, brandingu a content marketingu jim naopak představí pilíře strategického a kreativního myšlení, které dnes patří mezi hlavní předpoklady úspěšného marketéra,“ vysvětluje Jindřich Fáborský, zakladatel Digisemestru.

Význam vyhledávačů a SEO studentům představí například Marek Prokop, specialista na internetové obchodní strategie a marketing, jež stál u zrodu agentury H1.cz nebo Dobrého Webu. Do konkrétních SEO a linkbuildingových technik pak žáky zasvětí Martin Šimko. Semináře věnované PPC povedou Markéta Kabátová a Michal Černocký, do webové a zákaznické analytiky studenty zaškolí Jan Tichý a Pavel Jašek. O mnohaleté zkušenosti s komunikací na sociálních sítích se s budoucími marketéry podělí i Adam Zbiejcuk, který má zkušenosti s kampaněmi pro mBank či BMW a aktuálně působí jako PR manager ve společnosti ROI Hunter. Tým lektorů doplní také Jindřich Fáborský, Petra Brodilová, Maru Kortanová, Ondřej Sláma, Adam Jurák, Adam Hrubý, Jan Penkala, Ondřej Válka, Michal Pařízek  a Jan Ambrož.

Výukový plán Digisemestru

  1. Úvod do digitálního marketingu (Jindřich Fáborský, Ondřej Sláma)
  2. Role vyhledavačů v online marketingu a SEO (Marek Prokop)
  3. SEO a linkbuildingové techniky prakticky (Martin Šimko)
  4. PPC ve vyhledavačích + remarketing (Markéta Kabátová)
  5. PPC na sociálních sítích (Michal Černocký)
  6. Webová analytika se zaměřením na Google Analytics (Jan Tichý)
  7. Webová/zákaznická analytika (Pavel Jašek)
  8. Sociální sítě a content marketing (Adam Zbiejczuk, Jan Ambrož)
  9. Copywriting a kreativa (Maru Kortanová)
  10. Branding pomocí internetových nástrojů (Petra Brodilová, Adam Hrubý)
  11. E-mail marketing: teorie + praxe v MailChimpu (Jan Penkala, Adam Jurák)
  12. Affiliate, mobile a video marketing (Ondřej Sláma)
  13. Techniky zvyšování konverzního poměru a úvod do UX (Ondřej Válka, Michal Pařízek)

-mav-