Kruk spustí kampaň k dluhové problematice
Prostřednictvím televizních obrazovek vstoupí v září společnost Kruk Česká a Slovenská republika do českých a slovenských domácností, aby formou reklamních spotů informovala veřejnost o dluhové problematice. Jde o vůbec první reklamní kampaň v oblasti dluhové problematiky na českém a slovenském trhu. Společnost Kruk tím chce navazovat na koncept osvětových kampaní, který již spustila na polském a rumunském trhu.
Televizní reklamní kampaň bude spuštěna na začátku září a vyvrcholí na konci listopadu společně se Dnem bez dluhů. V Česku reklamní spoty Kruk uvidí diváci stanic skupiny Prima, televize Barrandov a hudební stanice Óčko. Na Slovensku pak diváci televizí skupiny JOJ. Kampaň bude v obou zemích podpořena internetovou reklamou a kampaní na sociálních sítích. Pro zajištění kampaně byla vybrána agentura Mindshare, PR podporu kampani poskytne agentura Virklis.
V České republice televizní i doprovodná kampaň začíná 1. září, na Slovensku o týden později.
Záznam tiskové konference včetně ukázky spotů
-mav-