Marketing Festival hledá nejlepší case studies

pondělí, 10. srpna 2015, 06:26 Aktuality, Marketing MediaGuru

Marketing Festival hledá i letos pro hlavní program konference nejlepší případové studie z Česka i zahraničí. Autoři deseti nejzajímavějších studií získají volný VIP vstup na konferenci a možnost prezentovat své výsledky na pódiu spolu se světově uznávanými experty na digitální marketing. Přihlašování case studies probíhá na oficiálních stránkách konference do 30. září 2015.

Podle zkušeností českých marketérů, kteří v minulosti vystoupili se svými case studies na odborné konferenci, vyžaduje příprava kvalitní případové studie 30 až 80 hodin práce. Její výsledný efekt však nelze hodnotit pouze brandbuildingovou optikou a v počtu nově získaných klientů.

Nejčastějším zájemcem o konferenční prezentaci jsou digitální agentury. V případě Marketing Festivalu tvoří agenturní studie přes 60 procent přihlášených příspěvků. Agentury mohou vybírat z mnoha kampaní a mají dobré technické a personální zázemí od grafiků po copywritery. Na druhou stranu však na rozdíl od in-house týmů musí procházet složitým vyjednáváním s klienty o zveřejňování dat a marketingových postupů,“ dodává Fáborský, který působí i jako porotce pro case studies v prestižní mezinárodní soutěži European Search Awards. Právě přesná čísla, statistiky a detailní vhled do řešení problémů jsou přitom na konferencích nejvíc žádané. Podle Fáborského jsou datově nejvděčnější a tudíž nejčetnější příspěvky věnované PPC, SEO a social media kampaním pro e-shopy, FMCG a automobilky.

Konference se letos uskuteční ve dnech 26.-28.11. 2015 v Brně.

-mav-