Staropramen s O2 uvede on-trade projekt Sportovní kino

středa, 05. srpna 2015, 09:00 Aktuality, Marketing MediaGuru

Se startem anglické Premier League i předkol evropské Champions League zahájí 17. srpna Staropramen ve spolupráci se společností O2 nový on-trade projekt s názvem „Sportovní kino“. Pivovar tím reaguje na postupný úbytek hostů hospod a restaurací.

Logo nového on-trade projektu Sportovní kino
Logo nového on-trade projektu Sportovní kino

„Nový projekt ,Sportovní kino‘ doplní nabídku našich dosavadních aktivit, které obsahují speciální piva, promoce v hospodách, spotřebitelské soutěže či doporučená menu vybraným pivům. Nyní hospodští, kteří využijí nové nabídky a odeberou naše pivo, získají denně atraktivní, a především legální program pro své hosty i se zajímavým marketingovým balíčkem, který v okolí podniku pomůže propagovat jejich restauraci,“ vysvětluje Jan Matějů, ředitel oddělení Commercial Excellence společnosti Pivovary Staropramen.

V rámci projektu Sportovní kino získají restaurace a bary legální produkt pro veřejné vysílání televizního obsahu37 kanály. Kromě nové stanice O2 Sport, která startuje 8. srpna, umožní vysílat dalších 12 sportovních, 10 tematických (hudební, dětské a společenské) a 14 volně šířených kanálů. „Personál i hosté restaurací si budou moct zvolit ten nejatraktivnější z osmi souběžně hraných zápasů Ligy mistrů, přepínat mezi nimi nebo si zopakovat promeškané góly,“ popisuje Jindřich Fremuth, ředitel divize Rezidentních zákazníků ve společnosti O2 Czech Republic, s tím, že hospodští tak získávají do ruky nástroj, jak nově pracovat se svými zákazníky.

Součástí Sportovního kina bude také připojení k internetu včetně modemu, set-top boxu, slevy na vybrané televizory Samsung a možnost zviditelnění podniku v jeho okolí, propagace jednotlivých zápasů i osobní oslovování štamgastů ze sousedství prostřednictvím textových zpráv. S balíčkem získají kredit s pěti tisíci SMS s možností cílení podle lokality a demografického profilu.

Hodnota kompletní služby O2 TV pro restaurace a bary je 13 500 Kč, pro odběratele piva Staropramen je v podobě produktu Sportovní kino s dalšími výše zmíněnými benefity za zvýhodněnou cenu. „Ta začíná na 4 500 Kč za měsíc, vyšším odběrem piva se pak zákazníci mohou dostat až na 1 000 Kč,“ vysvětluje Jan Matějů. Pro Staropramen bude sloužit Sportovní kino do jisté míry jako akviziční nástroj. „Slibujeme si od toho, že tím získáme možnost dát pivo ochutnat i v restauracích, kde doposud byla zastoupena jen naše konkurence,“ doplňuje Matějů.

Vizuál pro komunikaci nového on-trade projektu Sportovní kino
Vizuál pro komunikaci nového on-trade projektu Sportovní kino

Nový on-trade koncept podpoří Staropramen v rámci své mobilní aplikace Pivo?!, na webové stránce, v místě prodeje a také prostřednictvím newsletteru. Od poloviny srpna poběží po dobu několika měsíců také B2B kampaň v oborových tištěných i online médiích. Na projektu spolupracuje Staropramen s agenturou EverWhere. 

-stk-