Cointreau se soustředí na ženské Core Militants
Cointreau mění koncept, pracuje se spotřebitelkami a vyhledává lokální „kreativní ředitele“.
![](https://mediagurucdneu.azureedge.net/wp-content/uploads/2015/09/LUK_0600.jpg?v=1)
Od začátku letošního roku spolupracuje francouzská likérka Cointreau, známá svým likérem pomerančové chuti v charakteristické čtyřhranné lahvi, s Laetitiou Casta. Toto spojení jde však daleko za hranici obvyklého partnerství. Laetitia Casta není jen tváří značky, ale i její novou kreativní ředitelkou. „Role Laetitie je vymýšlet a přicházet s projekty pro naši značku, nejde tedy jen o to ji nafotit se skleničkou v ruce,“ popsal pro MediaGuru.cz Alfred Cointreau, zástupce šesté generace rodiny Cointreau.
Prvním výstupem této spolupráce je video, v němž se mapuje historie likérky. Od vytvoření likéru Cointreau v roce 1875, za nímž stál Édouard a jeho žena Louisa Cointreau, po současnost, která se spojuje s již zmíněnou Laetitií.
Přístup, označovaný zkratkou CCC neboli Cointreau Creative Crew, plánuje likérka rozšířit i na ostatní trhy, kde působí. „V každé zemi chceme najít podobně kreativní osobnost, jakou je Laetitia. Může jít o sochaře, fotografa, v tom si neklademe žádná omezení,“ vysvětlil Alfred Cointreau.
V Česku pracuje Cointreau s Core Militants
Na českém trhu se aktivity značky nyní soustředí na práci s tzv. Core Militants, ženami, které zapadají do představ o dokonalé Cointreau spotřebitelce. Nejedná se o ambasadorky, které by za svou práci byly placené, ale o neplacené opinion leadery. Spolupráce je navázána se šesti ženami, které za podpory Cointreau pořádají pro své přátele workshopy na míchání koktejlů a výsledky sdílí na sociálních sítích. „V tomto ohledu sázíme především na šeptandu,“ přiblížila brand manažerka Cointreau Alice Vaňková ze společnosti Rémy Cointreau.
![LUK_0944](https://mediagurucdneu.azureedge.net/wp-content/uploads/2015/09/LUK_0944.jpg)
![LUK_0635](https://mediagurucdneu.azureedge.net/wp-content/uploads/2015/09/LUK_0635.jpg)
Tímto způsobem rozvíjí společnost domácí spotřebu. „Chceme lidem nabídnout alternativu k pivu či vínu. K namíchání koktejlu potřebujete jen Cointreau, perlivou vodu, limetku a další ingredience, které najdete u sebe v lednici. Je to o kreativitě a sdílení s přáteli,“ dodal Alfred Cointreau.
Dále je značka podporována ve spolupráci s e-commerce. Na Rohlik.cz probíhá dvouměsíční kampaň, v níž tisíc lidí může získat za svůj nákup láhev Cointreau. V nabídce je také koktejlový set. Dárková balení jsou k dostání v síti Gourmetum.
-stk-