Copy General sjednotí vizuálním stylem své divize
Společnost Copy General na podzim upraví svou vizuální identitu. „Změnou chceme připomenout, že již dávno nejsme jen kopírka na rohu,“ vysvětluje důvod rebrandingu Petr Roman, ředitel společnosti Copy General. „Aby byla naše značka silná, je potřeba, aby lidé architektuře jejích služeb a produktů snadno porozuměli. Dali jsme si tedy za úkol vytvořit jednotnou a jasnou tvář značky, která vyjadřuje současný Copy General tvořený pěti různými divizemi,“ dodává.
Nový vizuální styl sjednotí dosud roztříštěnou komunikaci všech pěti divizí (Shop, Plan, Office, Direct a Data), čehož dosahuje třemi společnými prvky. První tvoří pro všechny divize společná „vrstva” s odlehčeným logem, sjednocenou typografií a přesnou mřížkou pro sazbu a striktní barevností. Druhý se skládá z ilustrací, které tvoří obrazový doprovod a vizuální identitu jednotlivých divizí. Pro každou divizi vznikl set ilustrací na míru, které korespondují nejen s typem nabízených služeb, ale vycházejí vstříc cílové skupině zákazníků. Posledním prvkem jsou produktové piktogramy.
V již novém vizuálním stylu probíhá od konce září outdoorová kampaň, která začala v Praze, od října se objeví také v Plzni a Brně.
Za novými vizuály stojí Olga Benešová a Jiří Karásek, oba absolventi pražské UMPRUM.
-stk-