Fjällräven se na českém trhu spojuje s Pavlem Liškou

čtvrtek, 03. září 2015, 15:07 Aktuality, Marketing MediaGuru

Švédská outdoorová značka Fjällräven, jež na českém trhu působí od roku 2010, otevírá již třetí kamenný obchod. Po prodejně na Černém mostě v Praze a v Brně je nový obchod umístěn v pražském Palladiu, kde bude Kromě Fjällräven v nabídce i sortiment značky Hanwag, Primus a Brunton.

Kamenný obchod Fjällräven
Kamenný obchod Fjällräven

Fjällräven s liškou v logu se zaměřuje na nadčasovou, funkční outdoorovou módu, která se zároveň hodí i do města. Na českém trhu se spojuje s tváří herce Pavla Lišky. S ním na Šumavě natočila sérii videí a plánuje další. Komunikuje především na internetu, k podpoře využívá i tiskovou inzerci, eventy a PR aktivity.  

„Naší výhodou je, že máme loajální zákazníky,“ popsal pro MediaGuru.cz Lukáš Liška, majitel sítě obchodů Fjällräven. „Koupí si u nás jednu věc a postupně dokupují další. Navíc nám velmi dobře funguje šeptanda,“ doplňuje. Obrat na českém trhu proto každoročně roste, v loňském roce dosáhl 30 milionů korun.

-stk-