KB plánuje redesignovat stovku svých poboček

čtvrtek, 24. září 2015, 17:59 Aktuality, Marketing MediaGuru

Komerční banka plánuje redesignovat téměř sto z celkových 398 poboček v České republice. Nový koncept testuje již více než rok na pražské pobočce na Andělu, nyní otevřela modernizovanou pobočku ve Spálené ulici. Letos projde modernizací celkem 45 poboček, příští rok dalších 40.

„Po mimořádně pozitivních ohlasech klientů, které máme z pilotního projektu na pobočce Anděl, jsme se rozhodli rekonstruovat v novém designu větší pobočky banky a některé změny promítneme i na menších pobočkách,“ řekl Vladimír Jeřábek, člen představenstva Komerční banky.

Cílem redesignu je posílit pozici Komerční banky v kvalitě obsluhy klientů. Nový design se přitom soustředí na rychlost obsluhy. Klientům jsou k dispozici pracovníci rychlého servisu na řešení jednodušších servisních požadavků, jako je zadání platby, změna kontaktní adresy či vyzvednutí nové platební karty.

Místo rychlé obsluhy
Místo rychlé obsluhy (foto: MediaGuru)
Hotovostní služby
Hotovostní služby (foto: MediaGuru)

Nové uspořádání pobočky umožňuje rovněž větší diskrétnost při jednáních s bankovním poradcem. „Za posledních deset let se role bankovních poboček zásadně změnila. Zatímco dříve byly hlavními požadavky klientů zejména hotovostní operace a převody, dnes je to poradenství – profesionální a komplexní poradenství ve všech finančních aspektech života,“ vysvětlila důraz na privátnost poradenské zóny Petra Černohorská, ředitelka pobočky KB ve Spálené ulici v Praze 1.

Diskrétní poradenská zóna
Diskrétní poradenská zóna (foto: Komerční banka)
Zasedací místnost
Zasedací místnost (foto: Komerční banka)

Výraznou změnou je také využití moderních technologií, které jsou k dispozici v rámci tzv. samoobslužného kiosku.

-stk-