Mark Wright zakládá agenturu S!360 pod Scandal Media

čtvrtek, 10. září 2015, 10:15 Reklama MediaGuru

Reklamní matador Mark Wright zakládá novou ATL agenturu, spojil se se skupinou Scandal Media.

Známý stratég Mark Wright spojil síly se skupinou Scandal Media Group (SMG) Karla VágneraVítka Koldinského. Společně zakládají komunikační agenturu S!360. S!360 se v rámci svých komunikačních aktivit chce soustředit na strategii brandingu, idea creation a šíření netradičních konceptů. Karel Vágner a Mark Wright se spojili dvacet let po spolupráci v rámci DMB&B.

Mark Wright přichází do skupiny SMG s více než dvacetiletou zkušeností v agenturách DMB&B, JWT Prague a Leo Burnett, kde působil v nejvyšších řídících pozicích. Následně v roce 2010 založil vlastní agenturu Retail Marketing Practice, jež zpravovala několik významných světových značek v oblasti retailu. Po pěti letech vedení této společnosti prodává svůj podíl a soustředí se na nové aktivity.

„Cítím, že nadešel ten správný čas pro změnu. Po letech poctivé práce v budování různých značek se chci společně s Karlem a Vítkem soustředit na svůj nynější cíl – vybudovat komunikační agenturu, která nabídne klientům hmatatelný rozdíl pod hlavičkou skupiny Scandal Media Group,“ uvedl Mark Wright.

“S Markem jsme dlouhodobě mluvili o možnosti vytvořit integrovanou nabídku pro klienty, kteří chtějí využít veškerého komunikačního potenciálu. Na rozdíl od tradičních agentur nabízíme našim klientům mix služeb v rámci celé naší skupiny,” řekl spolumajitel Scandal Media Group Vítek Koldinský.

Do portfolia Scandal Media Group se vedle nové agentury S!360 řadí agentura na plánování a nákup digitálních médií Programmatic Media, PR agentura Fruit Factory, mediální poradenství, celebrity/PR management pod značkou Scandal!, vydavatelské aktivity společnosti Scandalist, softwarová společnost RedButton Technologies a e-commerce projekt Bon Affaire. Součástí majetkové struktury jsou i podíly ve společnosti Dalten Media a největší středoevropské fotobance Profimedia.

-mav-