Milka nasazuje do reklamní kampaně drony

úterý, 08. září 2015, 08:38 Reklama MediaGuru

V lokální kampani posílá Milka po dronech vzkazy drsným šéfům.

V prvním zářijovém týdnu odstartovala Milka z portfolia společnosti Mondelēz CR vícekanálovou aktivační kampaň „Šéfe, zjemni!“ na podporu povědomí i prodejů velkých tabulkových čokolád. V duchu svého konceptu „Troufni si na jemnost“ se v ní tentokrát obrací na drsné šéfy. „Milka se dlouhodobě snaží přinášet kampaně se společenským přesahem a ve svých kampaních vyzývá k ohleduplnosti a jemnosti v našem vesměs drsném světě. V případě kampaně na velké tabulkové čokolády jsme se chtěli zaměřit na ty největší drsňáky, pro které může být opravdu těžké ukázat svoji jemnou stránku,” doplňuje Veronika Nosková, brand manažerka značky Milka.

Kampaň vychází z průzkumu, podle něhož až 68 % zaměstnanců se u svých šéfů pravidelně setkává s drsností. Těm nejvyšším šéfům v nejvyšších patrech výškových administrativních budov proto Milka doručila pomocí dronů výzvu: „Šéfe, zjemni!“ a jejich reakce natočila.

V outdooru kampaň doplní speciální mobilní billboardy v Praze, Brně a Bratislavě. Jejich obsah bude reagovat na to, na jakém místě a před jakou firmou zrovna stojí. Bude tak apelovat ke zjemnění na velké šéfy konkrétních společností.

Milka_mobilboard

Milka_mobilboard3

Na webu www.troufnisinajemnost.cz si mohou lidé v testu zjistit, zda mají za šéfa „Prudivé pravítko“, „Tiranosaura“ nebo „Zurčící bystřinku v Podještědí“ a porovnat ho v drsnosti s republikovým průměrem. Krom toho budou moci šéfovi zaslat „zjemňovací sadu” v podobě termohrnku a dvou velkých čokolád Milka.

Pod kreativním konceptem je podepsána agentura Outbreak. Za produkcí videa pohledem dronů stojí produkční společnost Soft Pillow. Za mediální plánování je zodpovědná mediální agentura Carat. PR část kampaně zajišťuje agentura PR.Konektor, která pracuje příběhy ambassadorů kampaně, čtyř reálnych šéfů, kteří zjemnili a názorně dokazují, že být jemnějším šéfem přináší všem mnoho pozitiv.

Drony v reklamě

Drony byly v reklamě nasazeny již několikrát. V českých končinách jej využila například Becherovka pro launch svého nápoje Ice & Fire. Dron filmoval a streamoval interaktivní billboard na pražské náplavce. V zahraničí drony k vyřízení zásilky využila Coca-Cola, která tak poděkovala dělníkům na stavbách v Singapuru, nebo třeba pivní značka Lakemaid, která tak posílala pivo rybářům, kteří se rádi napijí uprostřed zmrzlé divočiny.

-stk-