UPC cílí s kampaní #Oopsaci na mladé

úterý, 01. září 2015, 10:34 Aktuality, Reklama MediaGuru

Začátkem září startuje UPC na podporu nových internetových tarifů o rychlosti 100, 200 a 300 Mb/s novou kampaň. V hlavních rolí se představí animovaní Oopsáci, kteří apelují na nezbytnost rychlého internetu v životě mladých lidí.

UPC

UPC2

Kampaň je postavena na myšlence, že „nuda zabíjí”, a nedává tak smysl přicházet o život čekáním u pomalého internetu nebo sledováním nudných televizních pořadů. Oopsáci nemluví, vydávají pouze citoslovce oops, ale celou kampaň doprovází sdělení typu „Nenechte se zabíjet nudou”, „Když se nudíte, přicházíte o život” nebo „Neustále zrychlujeme, abyste nepřicházeli o život čekáním”.

Kampaň klade důraz na sociální média, především na Facebook a Youtube a internetové e kde bude používat hashtag #Oopsaci. Představeno bude více než 10 videoexekucí. Dále kampaň poběží také v televizi, tisku, ambientu a PR.

Na přípravě kampaně se podílela agentura Ogilvy & Mather.

-stk-