Whisky Grant‘s v online kampani testuje přátelství

neděle, 06. září 2015, 09:50 Aktuality, Reklama MediaGuru

Skotská whisky Grant’s se v nové kampani „Díky, kámo“, spuštěné začátkem září, zaměřuje na přátelství a důležitou roli kamarádů při sdílení zásadních životních úspěchů a radostí.

Součástí kampaní je videohra, v níž hráči určují, jak se hlavní hrdina zachová v každém z klíčových momentů příběhu. Sami tak aktivně vstupují do děje a stávají se virtuálními režiséry. Každý jedinec má tedy možnost na vlastní kůži si vyzkoušet, zda se mu podaří obstát v Grant´s testu přátelství. Ti, kteří testem úspěšně projdou a ukáží, že jsou skutečně opravdovými přáteli, vyhrávají každý den vstupenky na velkou závěrečnou „Párty přátel“, která se bude konat 9. října 2015 v pražském klubu Hany Bany.

Kampaň běží v online médiích, na facebooku nebo na stránkách www.dikykamo.cz formou interaktivní hry.

Kreativa vznikla v agentuře Ogilvy & Mather, která spolupracuje se značkou Grant‘s od letošního dubna.

-stk-