Značka Gant globálně mění image

čtvrtek, 03. září 2015, 07:00 Marketing, Reklama MediaGuru

Módní značka Gant rebranduje, na celém světě změní image.

Módní značka Gant zahajuje 3. září celosvětový rebranding. Nová podoba loga se vizuálně vrací k původní verzi z roku 1949. S představením nové image, jejíž součástí je i slogan „Never stop learning“, společnost zároveň oznámila i změnu strategie s ambiciózním cílem stát se do roku 2020 nejpřednější lifestylovou značkou. Jejím základem je zaměření se na košile a segmentace na tři samostatné podznačky. Oslovit chce tak mladší cílovou skupinu.

Změna loga značky Gant
Změna loga značky Gant

„Na šití košil jsme odborníci a hodláme to ukázat světu. Po dlouhá léta jsme vytvářeli nádherné oblečení, snažili jsme se však vždy celou nabídku uvést v jedné ohromné kolekci. To mělo samozřejmě dopad na naše zisky a ovlivnilo to náš růst,“ vysvětluje výkonný ředitel Gant Patrik Nilsson, který dříve pracoval pro americký adidas.

Od nynějška bude Gant své aktivity pod záštitou jednotící koncepce The House of Gant dělit na tři podznačky: Gant Originals, Gant Rugger a zcela nová linie Gant Diamond G. Posledně jmenovanou vzdává značka poctu symbolu ve tvaru diamantu, kterým byla opatřena každá košile opouštějící v 50. letech brány továrny v connecticutském New Havenu.

Nová linie Gant G Diamond
Nová linie Gant Diamond G

Zatímco Gant Diamond G je určena profesionálům, kteří často cestují, a vyznavačům městské elegance, Gant Originals je pro lidi, jejichž prioritou je aktivní životní styl, a Gant Rugger nabízí odvážnější kousky v duchu nejnovějších trendů. „Účelem podznačky Gant Diamond G je vytvořit plynulý přechod mezi liniemi Gant Originals a Gant Rugger,“ přibližuje kreativní ředitel Christoper Bastin.

Rebranding doplní také nový komunikační koncept, který zdůrazní lidský a intelektuální rozměr značky, její tradici v oboru šití košil a historickou spojitost s univerzitním prostředím Ivy League, sdružení osmi elitních univerzit na severovýchodě USA, kam se řadí například Yale, Harvard nebo Princeton. První celosvětově synchronizovaná reklamní kampaň staví na osobnostech, absolventech zmíněných univerzit, kteří se zasadili o lepší svět. „Klademe důraz na intelekt, vzhled je až na druhém místě. Na oboru činnosti přitom nezáleží. Jde nám především o úspěchy, ze kterých budeme díky inovacím a průlomovým myšlenkám těžit všichni společně,“ dodává marketingová ředitelka značky Caroline Rothová.

Se sloganem „They changed the world. Not the shirt.“ (Změnili svět. Ne košili.) představí kampaň pět vizuálů, například s abstraktním malířem Natvarem Bhasvarem, zakladatelkou neziskové organizace pomáhající zrakově handicapovaným Jennifer Staple Clarkovou či bojovníkem za zachování tropických pralesů Markem J. Plotkinem.

BHavsar

JSClark

MarkJPlotkin

Na českém trhu, kde značku zastupuje společnost Vermont Holding, bude kampaň k vidění v tisku a outdooru. Poprvé zde bude komunikovat také na internetu a v kině, kde nasadí minutový spot s příběhem o majiteli čistírny oděvů z Ivy League, který se za dobu svého působení stal svědkem všeho možného. V kostce tak bude představena historie značky. Pod kampaní je podepsána pařížská agentura BETC.

V neposlední řadě novou image podpoří i nový koncept prodejen. Na českém trhu, kde jich má značka 29, dojde k jejich redesignu v řádu několika let. Změn dozná i styl výloh.

Výloha v novém v prodejně Gant v ulici Na Příkopě v Praze
Nová výloha prodejny Gant v ulici Na Příkopě v Praze

-stk-