Blesk se prosadil s PP do hlavního seriálu ČT

pátek, 23. října 2015, 14:27 Reklama, Tisk MediaGuru

Deník Blesk je ve formě product placementu součástí nového seriálu ČT.

V novém seriálu České televize se do děje zapojuje i deník Blesk společnosti Czech News Center, kterému se podařilo dostat se do čtyř dílů šestidílného seriálu Místo zločinu Plzeň. Poprvé se vysílal v pondělí 19. října, další díly vysílá ČT každé pondělí.

Vedle vizuálního product placementu by měl deník využít i product placement zvukový. Celkem se v novém seriálu objeví víc než desetkrát. Blesk má být v seriálu prezentován jako zdroj informací o šetřených případech. „Seriálový Blesk bude většinou přicházet s informacemi o vraždách, na kterých vyšetřovatelé pracují. A několikrát bude mít dokonce lepší informace o případu než samotní kriminalisté v čele s Lukášem Vaculíkem a Martinem Stránským,“ uvedl deník Blesk.

Pro Blesk je zapojení do prime-timového seriálu České televize z hlediska komerční komunikace novinkou. Přestože několikrát už product placement využil (např. Kameňák), součástí hlavního seriálu na České televizi je poprvé. „Detektivní seriály jsou velmi populární a jsme rádi, že můžeme být jejich součástí,“ řekl MediaGuru.cz šéfredaktor Blesku Radek Lain.

Vedle redakčního obsahu využívá Blesk pro svou podporu cross-promo v rámci médií společnosti Czech News Center, klasické televizní a rádiové spoty a TV injektáže. Na rozdíl od dřívějška už v současnosti nevyužívá billboardové plochy.

-mav-

Foto: Repro ze seriálu Místo zločinu Plzeň, Česká televize.