Coca-Cola vyráží na roadshow, zapojí i Piškulu

čtvrtek, 15. října 2015, 11:24 Aktuality, Reklama MediaGuru

Společnost Coca-Cola vyráží ve čtvrtek 15. října po České republice na roadshow. V Brně, Ostravě a Praze představí speciální bránu s názvem „Kissing Gate“, která bude započítávat reálné polibky. Na památku si každý odnese polaroidovou fotografii.

V Praze bude u brány rovněž připraveno setkání s hercem a zpěvákem Zdeňkem Piškulou, který bránu podpořil svou písní „Balič novodobý“. K natáčení videoklipu vyzval nejen známé tváře z online světa, včetně bloggerky Týnuš Třešničkové, ale i fanoušky, které sdíleli fotky a videa pomocí hashtagu #PusuDostane z letní kampaně Coca-Cola.

„Roadshow Kissing Gate navazuje na půlroční kampaň, kterou jsme vyzývali ke sdílení polibků, ať již virtuálně v rámci oslav 100. výročí designu Coca-Cola lahve nebo během léta vyjádřením reálných emocí prostřednictvím skutečných či pomyslných polibků reprezentovaných lahví Coca-Cola,“ vysvětluje Kateřina Eliášová, manažerka komunikace společnosti Coca-Cola. „Speciální bránou, která umí počítat reálné polibky, chceme upozornit na stále se prohlubující kontrast mezi skutečným a virtuálním světem našich teenagerů. Rádi bychom je motivovali, aby své city projevovali nejenom online,“ dodává.

Zdeněk Piškula a Týnuš Třešničková pod Kissing Gate
Zdeněk Piškula a Týnuš Třešničková pod Kissing Gate
Kissing Gate
Kissing Gate

Poprvé bude brána sčítající polibky připravena ve čtvrtek 15. 10. v Brně u vchodu obchodního centra Vaňkovka, a to mezi 14:00 až 19:00. Dále poputuje do Ostravy, kde bude 16. 10. umístěna před vchodem do nákupního centra Nová Karolína. Nakonec bude umístěna v neděli 18. 10. v Praze u vstupu do metra u nákupního centra Galerie Harfa.

-stk-