Marketing Festival zveřejnil podobu hlavního programu

středa, 14. října 2015, 07:44 Aktuality, Internet & Mobil, Marketing MediaGuru

Marketing Festival zveřejnil finální podobu hlavního programu. Seznam řečníků nově doplnili čtyři zahraniční experti. Do Brna přijedou například PPC expert Daniel Gilbert (Brainlabs, UK), SEO specialista Dan Petrovic (Dejan Marketing, AUS), odborník na B2B Dan Gridin (SWOTME Consulting, RUS) a video stratég Phil Nottingham (Wistia, UK). Čtyřdenní setkání bude moderovat Cyrus Shepard (MOZ, USA), který se v minulosti na akci sám představil v roli řečníka.

Brněnskou marketingovou konferenci letos poprvé povedou v hlavním programu výhradně zahraniční přednášející. „Pro konferenci jsme pečlivě vybrali 13 přednášek s nejaktuálnějšími tématy v podání těch nejpovolanějších řečníků. Poprvé se budeme učit od expertů z Ruska, Filipín či Austrálie. Získáme tak příležitost k celosvětovému srovnání trendů i přístupů k online marketingu,řekl Jindřich Fáborský, organizátor Marketing Festivalu. Podle Fáborského téměř všichni řečníci připravují témata určená exkluzivně pro Marketing Festival. Na konferenci tak v premiéře zazní i dosud nepublikovaná data a případové studie. Žádanou položkou v programu budou i okamžitě aplikovatelné přednášky z oblasti e-mailingu (Bjoern Sjut), B2B marketingu (Dan Gridin), PPC reklamy (Dan Gilbert, Brendan Allmack) nebo SEO (Jason Acidre).

Kompletní sestavu hlavních řečníků nově doplnila čtveřice odborníků ze zcela odlišných států i odvětví digitálního marketingu. Zatímco Phil Nottingham může zprostředkovat své zkušenosti s tvorbou video strategií pro firmy jako je Red Bull nebo Coca Cola, ruský expert Dan Gridin návštěvníky zasvětí do automatizace B2B marketingu. Zapojení matematiky, vědy a programování do PPC se pak ve svém vystoupení bude věnovat Daniel Gilbert, který s agenturou Brainlabs a inovativním přístupem sbírá ocenění po celé Evropě. Mezinárodní tým doplní i Dan Petrovic, ředitel australské SEO agentury Dejan Marketing a brilantní řečník, jehož praktické příspěvky na konferencích diváci pravidelně odměňují potleskem ve stoje.

Nad rámec hlavního programu připravují organizátoři Marketing Festivalu 20 workshopů a 10 prezentací případových studií. Odbornou část akce doplní také společenské a kulturní události.

-mav-