O2 TV cílí na mladé, spouští halloweenskou výzvu
Operátor O2 připravil pro své facebookové fanoušky tematickou halloweenskou soutěž. Prostřednictvím halloweenské výzvy a hororového obsahu v O2 Videotéce chce představit svoji mobilní televizi O2 TV i mladší cílové skupině.
Od pátečního večera do sobotní půlnoci se Facebook O2 „přebarví“ do temných barev. „Pro halloweenskou soutěž jsme připravili také speciální strašidelnou verzi našeho televizního spotu,“ popisuje David Daneš, který v O2 zodpovídá za komunikaci značky na sociálních sítích.
Aktuality
Novější články
Voyo zahajuje formát denní reality show Praha – den & noc
Postavy v nové denní reality show ztvárňují neherci. Nabídnou ho Voyo a o týden později stanice Nova Fun.
Seznam.cz rozšířil své představenstvo na pět členů
Matěj Hušek a Ondřej Krišica rozšířili představenstvo společnosti Seznam.cz. Od 1. července jej tak tvoří pět členů, kteří budou rotovat v pozici předsedy.
Doporučované
Signál Rádio vstupuje do digitálního vysílání DAB+
Signál Rádio, patřící do společnosti Radio United Broadcasting, vstoupilo od 1. června do digitálního vysílání DAB+.
Logistické firmy otvírají výdejny s doplňkovými službami
DPD nebo Zásilkovna otevírají kamenné prodejny s cílem zefektivnit proces online nakupování. Ve výdejnách nabízejí různé další doplňkové služby.
ČTÚ chystá tendr pro provoz komerčních digitálních rádií
Český telekomunikační úřad letos nachystá podmínky pro výběrové řízení na komerční provozovatele sítí pro digitální rozhlasové vysílání DAB+.
Na Voyo míří česká gangsterská komedie Ubal a zmiz
Celovečerní debut režiséra a scenáristy Adama Hobzika s názvem Ubal a zmiz vstupuje na Voyo v pátek 24. června 2022.
CME přebírá RTL Chorvatsko, Mainusch je v dozorčí radě
CME uzavřela akvizici stanice RTL Chorvatsko a zároveň jmenovala nové vedení. Předsedou dozorčí rady se stal Christoph Mainusch, bývalý generální ředitel TV Nova.
Seriál ZOO se před letní pauzou rozloučil jako lídr dne
Seriál ZOO byl nejsledovanějším pořadem čtvrtečního večera a také celého dne. Poslední díl před letní pauzou vidělo 1,157 mil. diváků (15+).
V týmu nové stanice Canal+ Sport jsou Bosák, Hošek či Häring
Nově vznikající stanice Canal+ Sport, zaměřená na anglickou nejvyšší fotbalovou ligu, představila první spolupracovníky.
Seriál ZOO opět překonal v úterý milionovou hranici
Také další díl seriálu ZOO sledovalo více než milion diváků starších 15 let (1,17 mil)., což byl nejlepší výsledek večera a také celého úterního dne.
Seriál 1. mise na TV Prima končí, odvysílá poslední díl
Seriál 1. mise, který příběhem z nemocnice v Rubavě navázal na seriály Modrý kód a Sestřičky Modrý kód, se uzavírá 42. dílem.
Follová se vrací do TV Nova jako kreativní producentka
Na starost bude mít hranou tvorbu pro lineární vysílání i SVOD platformu Voyo.
Sobotní večer pro nový pořad 2 na 1 a pohádku
Nejsledovanějším sobotním pořadem po 20:00 byl nový zábavný pořad 2 na 1, který sledovalo 439 tis. diváků (15+). V závěsu následovala pohádka Svatojánský věneček.
ČT střídá zpravodaje: Vostal, Dolanský či Obrovský mění posty
V průběhu letních prázdnin obmění Česká televize síť zahraničních zpravodajů. Změny se týkají korespondentů v celkem pěti městech.
Uvedení seriálu Chalupáři přineslo nejlepší páteční výsledek
První díl seriálu Chalupáři sledovalo 780 tis. diváků starších 15 let, což byl nejlepší výsledek pátečního večera i celého dne. Z pořadů po 20:00 následoval druhý z uvedených dílů Chalupářů.
MediaGuru.cz vás žádá o souhlas s používáním vašich osobních údajů k těmto účelům:
- Personalizovaná reklama a obsah, měření reklamy a obsahu, poznatky o okruzích publika a vývoj produktů.
- Ukládání a/nebo přístup k informacím v zařízení.
Další informace
Vaše osobní údaje budou zpracovány a informace z vašeho zařízení (soubory cookie, unikátní identifikátory a další data ze zařízení) mohou být ukládány a používány externím dodavateli nebo s nimi sdíleny, případně je může používat výhradně tento web nebo aplikace. Svůj souhlas můžete odvolat pomocí odkazu v dolní části této stránky. Vaše osobní údaje jsou využívány pro níže uvedené účely.
Ukládání a/nebo přístup k informacím v zařízení
Ve vašem zařízení se mohou ukládat soubory cookies, identifikátory zařízení nebo další informace nebo k nim ve vašem zařízení může být umožněn přístup pro účely, které vám byly sděleny.
Základní nastavení reklamy
Reklamy se mohou zobrazovat na základě obsahu, který prohlížíte, aplikace, kterou používáte, vaší přibližné polohy nebo typu vašeho zařízení.
Vytvoření profilu pro personalizovanou reklamu
Na základě vašeho chování na internetu může být vytvořen váš profil, aby vám mohla být zobrazena relevantní reklama.
Výběr personalizované reklamy
Na základě vašeho profilu se vám může zobrazovat personalizovaná reklama.
Vytvoření profilu pro personalizovaný obsah
Na základě vašeho chování na internetu může být vytvořen váš profil, a to proto, aby vám mohl být zobrazován obsah, který je pro vás relevantní.
Výběr personalizovaného obsahu
Na základě vašeho profilu se vám může zobrazovat personalizovaný obsah.
Měření výkonu reklamy
Výkon a účinnost reklamy, kterou vidíte nebo na kterou reagujete, mohou být měřeny.
Měření výkonu obsahu
Účinnost a výkon obsahu, který vidíte nebo na který reagujete, mohou být měřeny.
Používání výzkumu trhu pro získání poznatků o uživatelích
Výzkum trhu lze využít k získání více informací o uživatelích, kteří navštěvují stránky/aplikace a jimž jsou zobrazeny reklamy.
Vývoj a zlepšování produktů
Vaše údaje lze využít ke zlepšení stávajících systémů a softwaru a k vývoji nových produktů.
Technické doručení (zobrazení) reklamy nebo obsahu
Vaše zařízení může přijímat a odesílat informace, které vám umožní zhlédnout reklamu a obsah a reagovat na ně.
Propojení různých zařízení
Abychom mohli lépe naplnit jeden nebo více účelů, můžeme určit, že vám nebo vaší domácnosti patří různá zařízení.
Přijetí a použití automaticky zasílaných specifických vlastností zařízení pro identifikaci
Vaše zařízení může být odlišeno od jiných zařízení na základě informací, které vaše zařízení automaticky zasílá, jako např. IP adresa nebo typ prohlížeče.
Používání přesných údajů o geografické poloze
Přesné údaje o vaší geografické poloze lze použít za účelem podpory jednoho nebo více účelů. Znamená to, že vaši polohu lze určit s přesností na několik metrů.
Výčet subjektů a služeb, které s informacemi pracují
Gemius: měření a optimalizace reklamy, Google Universal Analytics: měření a optimalizace reklamy, Google Global Site Tag: systém pro vkládání měřících kódů, Google Optimize: testování webových stránek, Facebook pixel: měření a optimalizace reklamy, LinkedIn Insight Tag: měření a optimalizace reklamy