Sazka jako první využívá nový formát skupiny Nova

pondělí, 05. října 2015, 17:07 Reklama, TV MediaGuru

Sazka využije nabídky nového reklamního formátu, kterým je injektáž v TV spotu.

Společnost Sazka je prvním zadavatelem, který na kanálech skupiny Nova využívá nový televizní formát reklamy. Jedná se o injektáž v rámci televizních spotů. Sazka ji využije pro kampaň Eurojackpot. Princip spočívá v tom, že v injektáži je vidět reálný odpočet času do možnosti vsadit si na další slosování.

„Cílem využití tohoto formátu je posílení ‚call to action‘. Z obchodních výsledků víme, že nejvíce sázek na Eurojackpot je uzavřeno v posledních dvou dnech před samotným losováním. Proto jsme se zaměřili na reálné vyjádření, kolik času do dalšího losování zbývá,“ říká Roman Kulifaj, šéf marketingové komunikace Sazky.

„Stávající legislativa v ČR zatím nepovoluje online sázení loterií, proto i v rámci TV kampaně je hlavním úkolem přivést sázejícího na některý z téměř 6 900 terminálů Sazky. Znázornění zbývajícího času pro vsazení je připomínkou pro každého, kdo sní o miliardové výhře a sázenku si ještě nepodal,“ doplňuje marketingový ředitel Sazky Aleš Veselý.

Skupina Nova plánuje zařazení nového formátu do prodeje v příštím roce.

-mav-