Jägermeister mění marketingovou platformu

středa, 11. listopadu 2015, 16:06 Reklama MediaGuru

Jägermeister po letech přichází s novým sloganem „Nepřestávejte lovit“.

Začátkem listopadu představila značka Jägermeister nový spot „Nepřestávejte lovit“. Po čtyřech letech, kdy v televizi komunikovala se spotem Atrium, který lákal voláním divočiny, tak opouští od sloganu „Volání divočiny“. 

V produkci tuzemské společnosti Rémy Cointreau a vlastníka Mast Jägermeister byl připraven ve spolupráci s mezinárodní agenturou DDB spot, jenž se zaměřuje především na muže ve věku 18 až 30 let. K vidění je ve dvou stopážích na stanicích skupiny Nova, Prima a Atmedia.

„Hlavní hrdinové vás přesvědčí, že není potřeba čekat na speciální příležitost, jako jsou vernisáže nebo oslavy narozenin, abyste se mohli sejít a bavit se. Už samotné setkání s kamarády je tou speciální příležitostí,“ přibližuje Pavel Starka, brand manažer Jägermeister pro český a slovenský trh. Režie spotu se ujala dvojice italských režisérů Paolo Borgato a Tommaso Berté.

Kromě spotu je pro značku připravena celá marketingová platforma pokrývající 360° komunikaci na následující čtyři až pět let. V příštím roce značka plánuje posílit svou visibilitu. „Věříme, že nový spot podtrhne image a přinese nárůst frekvence prodejů lahví v obchodech,“ dodává Pavel Starka.

-stk-