Lejko vede v AdActive programatické oddělení

čtvrtek, 12. listopadu 2015, 14:00 Aktuality, Lidé MediaGuru

Mediazastupitelství AdActive otevírá nové oddělení programatického nákupu. Na pozici RTB Director nastupuje Ondřej Lejko, který bude mít na starosti veškeré aktivity spojené s programmatic buyingem a RTB.

Ondřej Lejko přichází z komunikační agentury Universal McCann s tříletou zkušeností v oblasti digitálu, kdy zastával pozici Digital Media Specialist a Online Buyer.

Pracovat bude na rozvoji programatického nákupu médií, kromě podpory RTB kampaní je cílem oddělení programatického nákupu i rozvoj Private Deal.

“V RTB pozorujeme kontinuální nárůst. Současně zaznamenáváme poptávku po programatickém nákupu jak ze strany přímých klientů, tak ze strany mediálních agentur. RTB, ale i rozvoj Private Deal je naším dlouhodobým cílem a tyto aktivity doplní naše portfolio,” dodává k nástupu Ondřeje Lejka ředitel AdActive Jan Vobecký.

Ondřej Lejko, foto: AdActive
Ondřej Lejko, foto: AdActive

-mav-